کد خبر: ۲۳۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
مدیران باشگاه پرسپولیس هنوز برای هدایت تیم خود با گزینه ای به توافق نرسیده اند و مذاکرات آنها با چند مربی اروپایی ادامه دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۳۰ امتیاز پایین‌تر از تیم‌های استقلال تهران و سپاهان قرار گرفت و یحیی گل محمدی به دلیل برخی از مسایل تصمیم به کناره‌گیری از هدایت این تیم کرد که پس از کش و قوس‌های فراوان اعضای هیأت مدیره این باشگاه با استعفای گل محمدی موافقت کردند.

بیشتر بخوانید:

گزینه‌های ضعیف در نزدیکی نیمکت پرسپولیس

رضا درویش مدیرعامل و سایر اعضای هیأت مدیره تصمیم به دنبال بازگرداندن برانکو ایوانکوویچ سرمربی حال حاضر تیم ملی فوتبال عمان به این تیم بودند که این مربی کروات دو بار درخواست سرخ‌ها را رد کرد تا نیمکت کادر فنی پرسپولیس همچنان بلاتکلیف باشد.

در روزهای اخیر اسامی زیادی در رسانه‌ها مطرح شد که یکی از آنها «جیانی دی بیاسی» بود، مربی کهنه کار ایتالیایی که سابقه هدایت تیم ملی جمهوری آذربایجان را در کارنامه خود دارد و در مقطعی حتی از او به عنوان یکی از کاندیداهای هدایت تیم ملی فوتبال ایران نیز نام برده می‌شد.

با پیگیری ها این مربی جایی در نیمکت پرسپولیس نخواهد داشت و توافق با او برای هدایت این تیم صحت ندارد و خیلی بعید است که مدیران این باشگاه از او به عنوان سرمربی جدید تیم خود نام ببرند.

«ژوزه پسیرو» سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال نیجریه یکی دیگر از گزینه‌های روی میز مدیران پرسپولیس است که با توجه به حضور این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا، پسیرو مذاکره با پرسپولیسی‌ها را به بعد از این مسابقات موکول کرده و حتی امکان دارد کار خود را با این تیم ادامه دهد.

یکی دیگر از گزینه‌هایی که پرسپولیسی‌ها برای هدایت تیم خود در نظر گرفته‌اند، «ولادمیر پتکوویچ» مربی اهل کشور یوگوسلاوی است که سابقه هدایت تیم ملی سوئیس، لاتزیو و بوردو را در کارنامه خود دارد و با توجه به رزومه درخشانی که دارد مبلغ درخواستی او از باشگاه پرسپولیس بیش از آن چیزی است که مدیران این باشگاه برای دستمزد سرمربی جدید خود کنار گذاشته‌اند، است و خیلی بعید است که این مربی هم راضی به تخفیف دادن به سرخ‌ها شود اما همچنان مذاکره با این مربی ادامه دارد.

«آنتونیو کونسیسائو» مربی اهل کشور پرتغال که آخرین بار هدایت تیم ملی کامرون را عهده دار بوده است هم یکی دیگر از گزینه‌های هدایت پرسپولیس است اما این مربی تاکنون تمایلی به حضور در لیگ برتر ایران نشان نداده است و مذاکره با این گزینه هم همچنان ادامه دارد.

چند گزینه خارجی دیگر هم در لیست مدیران پرسپولیس برای وجود دارد و آنها در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر تکلیف هدایت نیمکت خود را مشخص کنند. تمرینات پرسپولیس زیر نظر اوسمار ویرا دستیار برزیلی گل محمدی دنبال می‌شود و پپه لوسادا هم به عنوان مربی بدنساز در کنار او فعالیت می‌کند. سید جلال حسینی هم با برطرف شدن برخی از مشکلات به زودی به تمرینات پرسپولیس اضافه خواهد شد. پس از جدایی «ننکا» هم هنوز وضعیت مربی دروازه‌بانان پرسپولیس هم مشخص نیست.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار