کد خبر: ۲۳۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع): اگر امروز دشمن مستاصل شده است و در کشور شاهد امنیت پایدار هستیم به خاطر حضور و همکاری مردم در همه عرصه ها بویژه عرصه تامین امنیت است چون مردم یکی از ارکان تولید امنیت هستند.
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: پس از حادثه کرمان، مردم با تماس‌های مکرر به سامانه ۱۱۴ اطلاعات، رفتارهای مشکوکی را گزارش کردند که باعث شده عوامل مرتبط با برخی گروه‌های تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شوند.
 
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا(ع)، سردار علی اکبر افراسیابی دوشنبه شب در جمع خانواده های شهدای اطلاعات عملیات خراسان رضوی افزود: از دستگیرشدگان اطلاعات ذی قیمتی در اختیار دستگاه های امنیتی قرار گرفت.
 
وی با تقدیر از مردم به خاطر همراهی ها و همکاری با دستگاه‌های امنیتی گفت: در جوامعی که مردم در اداره بخش‌های مختلف نقش دارند امنیت پایدار حرف اول را می‌زند چون مردم بهترین رکن تامین امنیت هستند.
 
جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: اگر امروز دشمن مستاصل شده است و در کشور شاهد امنیت پایدار هستیم به خاطر حضور و مشارکت مردم در همه عرصه ها بویژه عرصه تامین امنیت است چون مردم یکی از ارکان تولید امنیت هستند.
 
وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: دشمن تلاش می‌کند تا مردم در انتخابات پای صندوق‌های رای نیایند اما هوشمندی ملت ما خواب دشمن را تعبیر نخواهد کرد. نقش آفرینی یکایک ما می‌تواند در انتخابات نقشه دشمن را خنثی کند.
 
سردار افراسیابی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اطلاعات به ویژه شهید باقری و با اشاره به نقش بی بدیل اطلاعات عملیات گفت: اگر بچه های اطلاعات عملیات نبودند مشخص نبود سرنوشت امروز ماچگونه می‌شد.
 
وی گفت: نیروهای اطلاعات عملیات به عنوان دیده‌بان های بیدار نظام اسلامی همچون دفاع مقدس امنیت آفرین هستند و روز به روز باید به این توانمندی ها بی افزایند.
برچسب ها: سپاه ، تروریستی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار