کد خبر: ۲۳۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
از فردا با ۱۱ کالا انجام می شود:
مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی برای ۶۱ میلیون نفر که فقط مورد توجه ۱۶ درصد مشمولین قرار گرفته از فردا با ۱۱ کالا شروع می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون با اشاره به شروع مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی از فردا، اعلام کرد:۶۱ میلیون نفر از دهک‌های یک تا هفت در این طرح جای دارند و استقبال مردم به ۱۶ درصد رسیده و حدود ۴۰۰ هزار فروشگاه شهر و روستایی در دسترس است.

در گذشته مردم باید ۲۰۰ هزار تومان از مبلغ کالابرگ را از سبد ۱۱ کالا شامل ماست، پنیر، شیر، روغن، ‌برنج، ماکارونی، حبوبات، گوشت و مرغ، خرید می‌کردند تا اعتبار مضاعف ۱۱۰ هزار تومانی در حساب شارژ شود اما در طرح جدید، مبلغ اعتبار تشویقی به ۲۲۰ هزار تومان رسیده و شرط خرید تا ۲۰۰ هزار تومان هم حذف شد.

همزمان با واریز یارانه‌ها، یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومانی هم برای هر عضو خانواده و بدون شرط خرید تا ۲۰۰ هزار تومانی واریز می شود.

علاوه بر این مشمولین دریافت یارانه همچنان می‌توانند یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی را دریافت کنند اما با خرید از فروشگاه‌ها با کالابرگ الکترونیکی، یارانه مضاعف خواهند گرفت که همراه با یارانه برای سه ماه و تا اردیبهشت ۱۴۰۳ واریز می‌شود.

۳۵۰ هزار میلیارد تومان هم در ماه برای این طرح و یارانه منابع در نظر گرفته شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار