کد خبر: ۲۳۲۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
آمریکا و انگلیس مناطق «الکثیب» و «الجبانه» در استان «الحدیده» را هدف حملات قرار دادند.

منابع محلی امروز (جمعه) از پرواز تعداد زیادی جنگنده دشمن در آسمان مناطق مختلف یمن خبر دادند.

به گزارش فارس به نقل از شبکه «المسیره» نیز در خبری فوری گزارش داد که آمریکا و انگلیس مناطق «الکثیب» و «الجبانه» در استان «الحدیده» را هدف حملات تجاوزکارانه قرار دادند.

دقایقی بعد خبرنگار شبکه المسیره از استان الحدیده خبر داد که منطقه «الطائف» در شهرستان «الدریهمی» نیز هدف حمله تجاوزکارانه دشمن غربی قرار گرفته است.

پیش از این نیز سازمان تروریستی سنتکام در بیانیه‌ای گفت که شامگاه پنجشنبه ۷ حمله علیه مواضع ارتش و نیرو‌های مسلح یمن انجام داده است. 

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به حملات جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به خاک یمن گفت که این تجاوزات باعث نخواهد شد نیرو‌های مسلح یمن از مأموریت حمایت از مردم غزه دست بردارند.

نیرو‌های مسلح یمن به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به هیچ کشتی مرتبط با این رژیم و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را نداده‌اند.

آمریکا هم در ادامه حمایت‌های خود از تل‌آویو، پس از شدت گرفتن عملیات‌های یمن علیه کشتی‌های صهیونیستی ائتلافی را برای مقابله با نیرو‌های مسلح یمن تشکیل داده و تاکنون چند بار خاک این کشور را مورد تجاوز نظامی قرار داده است.

برچسب ها: آمریکا ، یمن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار