کد خبر: ۲۳۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
بارش برف و باران دوباره آغاز شده است. با ورود سامانه جدید بارشی به کشور بسیاری از استان‌ها دوباره سفیدپوش شدند و سیل نیز در بسیاری از استان‌ها جاری شد و جاده و راه‌ها را مسدود کرد. هواشناسی برای بسیاری از استان‌ و شهرها از جمله لرستان و مازنداران هشدار قرمز صادر کرده است.
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان، استانداری تهران و سایر استان‌ها درباره تعطیلی مدارس در شنبه ۲۸ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

اخبار هواشناسی ایران

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران، وزش باد و کاهش دما در کشور تا سه‌شنبه آینده خبر داد و برای برخی استان‌ها هشدار سطح نارنجی صادر کرد. 

فردا بارش‌ها در غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال شرق، فارس، کرمان، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از استان یزد ادامه دارد.

یکشنبه آینده در بخش‌هایی از غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق، نوار شرقی، دوشنبه و سه‌شنبه در غرب، شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده ادامه دارد.

شنبه و یکشنبه آینده در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی، جنوب و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است که روز شنبه نیمه غربی و یکشنبه در نیمه شرقی به‌ویژه شمال شرق کاهش محسوس دما روی می‌دهد. امروز خلیج‌فارس و تا روز دوشنبه دریای خزر مواج است

ت ت
کدخبر: 201467 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
      برچسب ها: تعطیلی مدارس
      نام:
      ایمیل:
      * نظر:
      آخرین اخبار