کد خبر: ۲۳۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
تجربه سفری شگفت‌انگیز به جنوب شرق آسیا با تور ترکیبی پوکت سنگاپور
تور ترکیبی دور آسیا یا همان تور کوالالامپور، پوکت و سنگاپور، از جمله تورهای پرطرفدار برای گردشگرانی است که علاقه‌مند به کشورهای جنوب شرق آسیا هستند. این تور ترکیبی به منظور سفر به کشورهایی مانند تایلند و سنگاپور برنامه‌ریزی شده است و شما در هتل‌های سه تا 5 ستاره کوالالامپور پوکت و سنگاپور اقامت دارید.

تور ترکیبی دور آسیا یا همان تور کوالالامپور، پوکت و سنگاپور، از جمله تورهای پرطرفدار برای گردشگرانی است که علاقه‌مند به کشورهای جنوب شرق آسیا هستند. این تور ترکیبی به منظور سفر به کشورهایی مانند تایلند و سنگاپور برنامه‌ریزی شده است و شما در هتل‌های سه تا 5 ستاره کوالالامپور پوکت و سنگاپور اقامت دارید. اما جذابیت‌های گردشگری سنگاپور و تایلند کدام موارد هستند و چه خدماتی توسط مهروگشت آریایی به گردشگران ارائه می‌شود؟ در ادامه شما را با مهم‌ترین نکات در خصوص این تور خارجی آشنا می‌کنیم.

برگزاری بهترین تور ترکیبی پوکت سنگاپور نوروز 1403 با مهروگشت آریایی

سنگاپور یکی از خاص‌ترین مقصدهای گردشگری در آسیای شرقی است

سنگاپور یک کشور مدرن، چند زبانه و با معابد کهن و جزایری سرسبز است. این کشور دارای اقتصادی پویا و توسعه یافته است و به عنوان پلی ارتباطی میان آسیا و جهان آن را می‌شناسند. سنگاپور عنوان یکی از مقاصد غذایی برجسته آسیا هم شناخته شده و در آن می‌توانید انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را تجربه کنید. به هر کدام از جزایر رویایی سنگاپور که قدم بگذارید، جایی برای دیدن، هوایی تازه برای تنفس کشیدن و قصه‌ای تازه برای شنیدن وجود دارد.

شرکت خدمات گردشگری مهروگشت آریایی یکی از بزرگ‌ترین مجریان تورهای دور آسیا و جنوب شرقی آسیا است. در همین راستا این مجموعه تور ترکیبی تایلند و سنگاپور را با شرکت‌های هواپیمایی معتبری مثل امارات، قطر ایرویز و ترکیش ارائه می‌کند که با بلیط پرواز خارجی سنگاپور ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مزایا و امکانات بی‌نظیر تور ترکیبی تایلند سنگاپور می‌توانید به صفحه تور پوکت سنگاپور مراجعه کنید.

برگزاری بهترین تور ترکیبی پوکت سنگاپور نوروز 1403 با مهروگشت آریایی

سنگاپور سرشار از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی است

در کشور سنگاپور تفاوتی نمی‌کند که به دنبال رفتن به باغ وحش برای شناخت حیات وحش این سرزمین باشد و یا اینکه دلتان بخواهد اوقات خود را در مراکز تفریحی و سواحل زیبای این کشور بگذارید. چرا که این کشور برای گردشگرانی با سلایق مختلف جذاب است.

آژانس مسافرتی مهروگشت آریایی تلاش می‌کند علاوه بر ارائه بهترین و کامل‌ترین خدمات پکیج تور سنگاپور خاطره‌ای تکرارنشدنی و فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند و کاری کند تا شما گردشگران بیشترین استفاده را از مدت زمان سفر خود داشته باشید. به منظور آشنایی با خدمات منحصر‌به‌فرد شرکت خدمات گردشگری مهروگشت آریایی برای تورهای متنوع سنگاپور می‌توانید به صفحه تور سنگاپور مراجعه کنید.

پاییز و زمستان بهترین زمان برای سفر به کشور سنگاپور است

نزدیکی سنگاپور به خط استوا سبب شده این مجمع‌الجزایر سرسبز در اغلب اوقات سال آب ‌و ‌هوایی گرم و مرطوبی داشته باشد و تنها میزان رطوبت و بارش‌ در فصول مختلف آن با یکدیگر متفاوت است. تابستان سنگاپور را به عنوان فصل جشنواره‌های خرید با تخفیفاتی عالی می‌دانند؛ روزهایی که می‌توانید علاوه بر آفتاب ‌گرفتن در کنار ساحل، با خرید از برند‌ها و فروشگاه‌های مدرن، با دستانی پر به هتل برگردید.

در صورتی که به طبیعت و باغ‌های سرسبز علاقه‌دارید، بهتر است بدانید نیمی از مساحت کشور سنگاپور را باغ‌های گیاه‌شناسی سرسبز و گونه‌های کمیاب گیاهی پوشانده که در کمتر جایی می‌توانید مشابه آن‌ها را ببینید. در ضمن فصل بهار بهترین فصل برای گشت‌وگذار در آن‌ها است. پاییز و زمستان خصوصا در ماه‌های دسامبر تا ژانویه (آذر تا بهمن)، دمای هوا خنک‌تر از هر زمان دیگری است و میزان رطوبت تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. این ایام بهترین زمان برای سفر‌های مقرون‌به‌صرفه و ارزان است.

از مزایای انتخاب مهروگشت آریایی برای تور سنگاپور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرواز با ایرلاین‌های معتبر
  • اقامت در بهترین هتل‌های ۵ ستاره
  • سافاری در باغ‌وحش‌ یا رودخانه‌های زلال کشور سنگاپور

تایلند جواهری در آسیا و مقصدی فراموش‌نشدنی در جهان است

سفر با تور خارجی تایلند یعنی سفر کردن به یکی از مقاصد بکر در جنوب شرق آسیا تنوع بالایی از نظر جاذبه‌های فرهنگی، طبیعت استوایی و جاذبه‌های تاریخی دارد. اما چرا باید تور تایلند را انتخاب کنیم؟ یکی از دلایل انتخاب این تور زیبایی‌های طبیعی کشور تایلند است. سواحل آرام و شنی، کوه‌های سر به فلک کشیده، جنگل‌های استوایی و کشتزارهای برنج هر گردشگری ترغیب به بازدید از این کشور می‌‌کند.

برگزاری بهترین تور ترکیبی پوکت سنگاپور نوروز 1403 با مهروگشت آریایی

از دیگر دلایل انتخاب کشور تایلند برای سفر می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • معابد و تاریخ فرهنگی کشور تایلند: تایلند تاریخ و فرهنگی غنی به همراه معابد و امکن مذهبی متعدد است. سر زدن به مکان‌هایی مثل وات پو که مقدس‌ترین معبد این کشور است به شما فرصتی می‌دهد تا با اصول بودایی و همینطور تاریخ معماری این کشور آشنا شوید
  • تجربیات غذایی بی‌نظیر تایلند: غذاهای تایلندی جزو بهترین غذاهای جهان هستند. از تام یوم گونگ گرفته تا پد تای، این غذاها طعم و ادویه‌های تایلندی بی‌نظیری دارند. بازدید از بازارهای خوراکی محلی و رستوران‌های محلی می‌تواند جذابیت‌های این سفر را برای شما تکمیل کنند
  • ماجراجویی و ورزش‌های آبی: تایلند مقصدی جذاب برای ورزش‌های آبی و ماجراجویی است و شما می‌توانید شنا ،اسکوبا، عکاسی زیر آب و دیگر ورزش‌های آبی را در سواحل این کشور تجربه کنید
  • پذیرایی گرم و صمیمانه مردم کشور تایلند: در جهان مردم تایلند را به مردمی خندان، صمیمی و مهمان‌نواز می‌شناسند. آن‌ها با لبخندی بر لب به همراه مهمان‌نوازی خاص، سفر شما به این کشور را به تجربه‌ای دلپذیر تبدیل می‌کنند

برترین هتل‌های تایلند که مجموعه مهروگشت آریایی امکان اقامت شما را در آن‌ها فراهم می‌کند

اولین هتلی که می‌خواهیم آن را به شما معرفی کنیم، هتل Amanpuri است. این هتل تمامی استانداردهای یک هتل لوکس را دارد و با اتاق‌ها و محوطه‌هایی شیک و به دقت دیزاین شده، آرامش خاصی را در طول مدت اقامت برای شما فراهم می‌کند. دومین هتلی که قصد معرفی آن را به شما داریم، هتل سیکس سنسز سامویی است. این هتل لاکچری یک استخر وسیع به همراه 8.1 هکتار زمین اختصاصی دارد و در آن خدماتی کاملا بی‌عیب و نقص ارائه می‌شود.

هتل بعدی که می‌خواهیم آن را به شما معرفی کنیم، هتل رویال بیچ کلیف تراس پاتایا است. این هتل یکی از برترین هتل‌های 5 ستاره پاتایا به شمار می‌آید که در کنار دریا واقع شده است. شما می‌توانید هر چیزی که دلتان بخواهد را از امکانات ساحلی گرفته تا کلاس‌های آشپزی در این هتل دریافت کنید.

بهار زمانی مناسب برای لذت بردن از زیبایی‌های کشور تایلند است

چرا بهتر است تور تایلند را در فصل بهار تجربه کنیم؟ به طور کلی این فصل زمانی مناسب برای سپری کردن لحظاتی خوش در سواحل زیبا و گردشگر‌پذیر این کشور می‌باشد. شهرها و جزایری مانند بانکوک، پوکت، فی فی، کرابی و همینطور سامویی جزو برترین انتخاب‌ها در فصل بهار هستند که در هر یک از آن‌ها می‌توانید جاذبه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را امتحان کنید.

برگزاری بهترین تور ترکیبی پوکت سنگاپور نوروز 1403 با مهروگشت آریایی

تور ترکیبی پوکت سنگاپور در نوروز را با مهروگشت آریایی تجربه کنید

با تور ترکیبی پوکت سنگاپور آژانس گردشگری مهروگشت آریایی می‌توانید ترکیبی منحصر‌به‌فرد از طبیعتی بکر و مدرنیته را تجربه کنید. در این تور به زیباترین شهرهای توریستی جنوب شرق آسیا خواهید رفت که در کمتر تور ترکیبی می‌توانید تجربه مشابه آن را داشته باشید. در تور ترکیبی پوکت سنگاپور شرکت خدمات گردشگری مهروگشت که به مدت 7 شب و 8 روز اقامت برگزار می‌شود، شما ترانسفر فرودگاهی دارید و می‌توانید به همراه لیدری فارسی زبان این تور را تجربه کنید. برای شرکت در این تور جذاب به سایت آژانس گردشگری مهرو گشت آریایی مراجعه کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار