کد خبر: ۲۳۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
آیا از خرید اعتباری چیزی می‌دانید؟ یا بهتر است سوال خود را اینطور مطرح کنیم. آیا وامی را می‌شناسید که بتوان آن را به راحتی و بدون ضامن دریافت کرد و نیازی به بلوکه شدن پول نیز نداشته باشد؟ حتما پاسختان این است که خیر. مگر می‌شود به همین راحتی آن هم بدون ضامن، صاحب وام شد؟ ما می‌گوییم بله می‌شود.

معرفی وام دیجی‌پی و خرید اعتباری

آیا از خرید اعتباری چیزی می‌دانید؟ یا بهتر است سوال خود را اینطور مطرح کنیم. آیا وامی را می‌شناسید که بتوان آن را به راحتی و بدون ضامن دریافت کرد و نیازی به بلوکه شدن پول نیز نداشته باشد؟ حتما پاسختان این است که خیر. مگر می‌شود به همین راحتی آن هم بدون ضامن، صاحب وام شد؟ ما می‌گوییم بله می‌شود. با وام دیجی‌پی به راحتی می‌توان اعتبار لازم را دریافت کرد و با آن هر خریدی را انجام داد. وام دیجی‌پی در واقع وام خرید کالا و محصولات مختلف است که همه افراد می‌توانند آن را دریافت کنند. اگر می‌خواهید بدانید چگونه، با این مطلب همراه شوید تا به پاسخ سوال خود برسید.

وام دیجی‌پی چیست؟

اعتبار دیجی‌پی در واقع وامی است که توسط پلتفرم دیجی‌پی به متقاضیان 18 تا 70 ساله داده می‌شود. دیجی‌پی، پلتفرمی پرداختی است که امکانات زیادی را در زمینه پرداخت‌های مالی ارائه می‌دهد. پرداخت اعتبار یا وام جهت خرید اقساطی یکی از بهترین امکانات این پلتفرم است. وام دیجی‌پی در واقع نوعی اعتبار است که به حساب کاربری شما واریز می‌شود و از طریق آن می‌توانید کالاها و محصولات انتخابی خود را خریداری کنید. بنابراین برخلاف وام‌های موسسات بانکی یا اعتباری، این وام در قالب پول نقد نیست.

وام دیجی‌پی چگونه به حساب کاربری وارد می‌شود؟

قاعدتا اولین گام برای دریافت وام دیجی‌پی این است که حساب کاربری داشته باشید. برای ایجاد حساب کاربری می‌توانید اپلیکیشن دیجی‌پی را دانلود کنید و با وارد کردن اطلاعات خود، حساب کاربری یا اکانت دیجی‌پی را فعال نمایید. البته می‌توانید این کار را به صورت آنلاین و با مراجعه به سامانه دیجی‌پی نیز انجام دهید.

توجه داشته باشید که برای ایجاد حساب کاربری باید اطلاعات شخصی خود را به درستی وارد نمایید. در غیر این صورت ثبت نام شما انجام نمی‌شود و یا در مرحله دریافت وام با مشکل مواجه خواهید شد. بعد از آنکه حساب کاربری را ایجاد کردید می‌توانید روی گزینه خرید قسطی کلیک کنید تا وام‌های دیجی‌پی و نحوه بازپرداخت آنها برای شما نمایش داده شوند.

با انتخاب یکی از مبالغ می‌توانید مراحل بعدی ثبت نام را نیز طی کنید و منتظر تایید اطلاعات خود بمانید. معمولا نتیجه بررسی اطلاعات و تایید اعتبار شما ظرف 48 ساعت مشخص می‌شود. در حال حاضر بیشترین مبلغ وام دیجی‌پی، 50 میلیون تومان است. برای دریافت وام دیجی‌پی، می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://www.mydigipay.com/maincredit/

شروط دریافت وام دیجی‌پی

همانطور که گفتیم شروط یا محدودیت‌های خاصی برای دریافت وام دیجی‌پی وجود ندارد. برای دریافت این وام خبری از نام ضامن و مسدود شدن پول نیست. تنها چیزی که وجود دارد و لازم است، داشتن رتبه اعتباری لازم برای دریافت وام است. رتبه اعتباری، معیاری جهت سنجش وضعیت شما برای بازپرداخت اقساط است. عواملی که بر افزایش رتبه اعتباری تاثیرگذار هستند عبارتند از:

  • نداشتن اقساط معوق
  • نداشتن سابقه چک برگشتی
  • عدم ضمانت مالی از افراد بدحساب

بد نیست بدانید که روش دیگری نیز برای دریافت وام دیجی‌پی وجود دارد. این روش، روش حضوری است. در این روش شما باید به شعب بانکی که نام و مشخصات دقیق آنها در سامانه دیجی‌پی ارائه شده است؛ مراجعه کنید و ثبت نام خود را انجام دهید. در این روش معمولا کارشناسان بانکی به شما کمک می‌کنند تا فرآیند ثبت نام را انجام دهید. بعد از اتمام ثبت نام نیز متصدی مربوطه، نتیجه بررسی اعتبار را به شما اطلاع می‌دهد. یعنی نیازی نیست که ساعت‌ها یا روزها منتظر بمانید تا نتیجه اعتبار مشخص شود.

خرید اعتباری با دیجی‌پی

خرید اعتباری سرویسی نوین از دیجی‌پی است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به چک، سفته و ضامن، کالای دلخواه خود را از دیجی‌کالا یا دیگر فروشگاه‌های طرف قرارداد با دیجی‌پی به صورت اعتباری خریداری کنید. در این سرویس با دریافت اعتبار بدون ضامن و وثیقه، با یک کلیک الان بخرید و هزینه‌ خریدتان را یکم تا پنجم ماه بعد پرداخت کنید. مبلغ اعتبار این سرویس ۱، ۳، ۷ و ۱۰ میلیون تومان می‌باشد.

با پرداخت به موقع بدهی، اعتبار شما دوباره شارژ می‌شود و می‌توانید از آن برای خرید کالاهای موردنظر خود استفاده کنید. در صورتی که تنها بخشی از اعتبار خود را خرج کنید، باقیمانده اعتبار در ماه بعد قابل استفاده خواهد بود. برای دریافت این اعتبار، می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://www.mydigipay.com/bnpl/c-bnpl/

حالا چگونه خرید کنیم؟

خرید با وام یا اعتبار دیجی‌پی بسیار آسان است. برای خرید باید به سایت‌ها و یا فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد دیجی‌پی هستند مراجعه کنید. سپس محصول یا کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را سفارش دهید. بعد از سفارش، مبلغ نهایی محصول از اعتبار شما کم می‌شود.

جالب است بدانید که در حال حاضر تعداد فروشگاه‌ها و سامانه‌هایی که با دیجی‌پی قرارداد همکاری دارند بسیار متنوع هستند. بنابراین نگران محدودیت کالاها از نظر تنوع و کیفیت نباشید. در فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی می‌توانید هر چیزی را پیدا کنید. از شیر مرغ گرفته تا جون آدمیزاد. علاوه بر این شما می‌توانید از طریق خرید اقساطی نسبت به دریافت خدمات تفریحی و گردشگری از جمله خرید بلیط هواپیما، قطار یا حتی رزرو هتل، اقامتگاه و... نیز اقدام کنید.

اقساط را چگونه پرداخت کنیم؟

پرداخت اقساط وام اعتباری، بعد از خرید شما آغاز می‌شود. در واقع اولین سررسید قسط نیز دقیقا یک ماه بعد از خرید است. مدت زمان بازپرداخت اقساط نیز با توجه به مبلغ وام متفاوت است. کمترین زمان پرداخت وام، 6 ماه و حداکثر آن نیز 18 ماه است. البته برخی از مبالغ مانند وام 50 میلیون تومانی علاوه بر گزینه 18 ماهه دارای گزینه 12 ماهه نیز است.

منبع: https://www.mydigipay.com

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار