کد خبر: ۲۳۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
بهار مطبوعات در نمایشگاه زمستانی
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از یکشنبه ۲۹ بهمن تا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است. گزارش کامل ایسنا از سومین روز این نمایشگاه را می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

بهار رسانه ها در نمایشگاه زمستانی

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از یکشنبه ۲۹ بهمن تا چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران در حال برگزاری است.

چهارمین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران نمایشگاه رسانه‌های ایران صبح امروز-چهار شنبه-دوم اسفند۱۴۰۲،  با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» آغاز شد.

این نمایشگاه پس از ۶ سال وقفه و اعمال تغییراتی چشمگیر نسبت به دوره‌های گذشته در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با حمایت شرکت خدمات ارتباطی رایتل تهران برگزار می شود و با حضور بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه، میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است.

برگزاری مناظرهای سیاسی، برپایی نشست‌های علمی، معرفی کتاب‌های حوزه رسانه، کارگاه‌های آموزشی فعال، برگزاری نشست خبری مسئولان اجرایی و...  از جمله برنامه‌های اصلی نمایشگاه  است.

علی رغم آنکه اعلام شده بود مراسم اختتامیۀ بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران عصر امروز-چهارشنبه برگزار می شود و این نمایشگاه به کار خود پایان می دهد، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران از تمدید زمان برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران تا بعد از ظهر فردا - پنجشنبه - خبر داد.

همچنین قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دور آتی نمایشگاه رسانه‌های ایران در پاییز سال آینده خبر داد.

هاشمی درباره‌ی تداوم برگزاری این نمایشگاه گفت: خدا را شکر با همت دوستان در وزارت فرهنگ و همچنین تلاش اصحاب رسانه، نمایشگاه به خوبی در حال برگزاری است. طبق برنامه‌ریزی‌ها، این نمایشگاه سال آینده در فصل پاییز برگزار می‌شود که ان‌شاءالله همان زمانِ همیشگی برگزاری نمایشگاه در آبان‌ ماه خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار