کد خبر: ۲۳۳۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
سهامداران مراقب پیامک‌های جعلی درباره دریافت سود سهام عدالت باشند.

هشدار درباره پیامک‌های جعلی دریافت سود سهام عدالت

سهامداران مراقب پیامک‌های جعلی درباره دریافت سود سهام عدالت باشند.

مهدی حاجی‌وند  -دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت در هشداری اعلام کرد: سهامداران مراقب پیامک‌های جعلی درباره دریافت سود سهام عدالت باشند.

وی افزود: بیشتر درگاه‌های اینترنتی یا پیامک‌های ارسالی درباره سهام عدالت جعلی و آلوده به بدافزار است.

به گفته مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور سهام عدالت، مرحله دوم سود سهام عدالت بر اساس اعلام وزیر اقتصاد در روزهای پایانی سال پرداخت می‌شود.

حاجی‌وند تصریح کرد: برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت پیامک یا آدرس درگاه اینترنتی فرستاده نمی‌شود و اگر سود سهام عدالت به حساب سهامدار نمی‌شود، فرد باید به سامانه سجام به نشانی sejam.ir و یا سامانه سهام عدالت sahamedalat.ir به آدرس مراجعه و مشکل را برطرف کند.

پیش تر رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت نیز گفته بود: حربه جدید کلاهبرداران این است که پیامکی مبنی بر واریز سود سهام عدالت به برخی افراد ارسال می‌کنند، سپس از دریافت کننده پیامک می‌خواهند با باز کردن لینک، شماره ملی یا شماره حساب خود را وارد کند که به محض باز کردن لینک، سودجویان از حساب افراد برداشت می‌کنند.

عسگر توکلی اظهار کرد: متاسفانه موضوع کلاهبرداری به بهانه واریز سود سهام عدالت توسط افراد سودجو، هک کردن و برداشت از حساب برخی افراد هنوز ادامه دارد.

وی در ادامه با اشاره به حربه جدید کلاهبرداران با ارسال پیامکی مبنی بر واریز سود سهام عدالت تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم اصلا به این پیامک‌ها توجه نداشته باشند و خبرهای موثق را از طریق رسانه‌های رسمی و صدا و سیما پیگیری کنند.

هشدار درباره پیامک‌های جعلی دریافت سود سهام عدالت

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار