کد خبر: ۲۳۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۴
رئیس جمهور تاکید کرد: الجزایر بازار بسیار خوبی برای بازرگانان است و ایران با توجه به ارتباطات با آسیای میانه بازار خوبی برای الجزایر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری قبل از سفر به الجزایر گفت: خداوند را برای رفتن مردم به پای صندوقهای رای شاکرم و از مجریان و ناظران آن تشکر میکنم.

رئیسی با بیان اینکه سفری که ما داریم به الجزایر و به دعوت رئیس جمهور این کشور است، بیان کرد: این سفر از دو جهت مورد توجه است اول دیدار دو جانبه که یعد از ۱۶سال انچام می‌شود.

وی افزود: الجزایر از نظر ما کشوری است که در مقابل استعمارگران ایستادگی کرده است و جایگاه این کشور در آفریقا و شمال آفریقا جایگاه ویژه‌ای دارد. 

رئیس جمهور ضمن تاکید بر اینکه نقشی که دو کشور در اپک گازی و نفتی و در جهان اسلام داریم مارا به هم نزدیک کرده است، تصریح کرد: در دیدار دو جانبه هم موضوع فلسطین که نه تنها موضوع جهان اسلام بلکه موضوع بشریت است مورد بحث قرار خواهد گرفت.

رئیسی تاکید کرد: الجزایر بازار بسیار خوبی برای بازرگانان است و ایران با توجه به ارتباطات با آسیای میانه بازار خوبی برای الجزایر است. نشست سران فرصت خوبی است که موضوع اصلی که گاز باشد را پیرو صحبتهای دوحه دنبال کنیم و ما میتوانیم هاب منطقه شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: انتخابات 1402
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار