کد خبر: ۲۳۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

پارسینه: قیمت خودرو امروز، شنبه، 12 اسفند 1402، وضعیت آرامی را تجربه می‌کند و آن‌طور که داده‌های وبسایت کارنامه نشان می‌دهد تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی ساعات آغازین هفته را بدون تغییری خاص آغاز کرده‌اند. با این پیش‌بینی می‌شود در ساعات پیش رو نوسانات قیمت‌ها در معاملات آغاز شود.

 هفته گذشته انواع مدل‌های پژو پارس با انتشار خبر توقف تولید آن با افزایش چشم‌گیری نسبت به دیگر محصولات ایرانی و مونتاژی روبه رو شدند. البته هنوز هم توقف تولید این خودرو از سوی ایران خودرو تأیید نشده و باید تا زمان انتشار نتایج آزمون‌های سازمان استاندارد منتظر ماند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از آغاز روند معاملات امروز تغییری ندارد.

ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز یکی از ارزان‌ترین خودروهای دوگانه‌سوز بازار داخلی است که نسبت به شنبه هفته گذشته، شش میلیون تومان گران‌تر شده و به ارزش 436 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که در روزهای گذشته نوساناتی را تجربه کرد. این خودرو با رشد 34 میلیون تومانی نسبت به شنبه هفته گذشته به 722 میلیون تومان رسید.

سمند سورن پلاس یکی از سدان‌های محبوب بازار داخلی است که با رشد 50 میلیون تومانی نسبت به اولین روز کاری هفته گذشته با 745 میلیون تومان معامله می‌شود.

photo_2024-03-02_16-56-40

پژو پارس LX TU5 یکی از رکوردداران افزایش قیمت در خودروهای داخلی بود. این خودرو طی هفته‌ای که گذشت 72 میلیون تومان گران‌تر شد و در حال حاضر با نرخ 810 میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی بازار هم از ابتدای امروز نوسان خاصی ندارند.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری که جزو ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار شناخته می‌شود، هفته گذشته 30 میلیون تومان گران‌تر شد و اکنون 825 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک J4 آپشنال اما برخلاف اکثریت بازار، ارزان‌تر شده است. این سدان پرفروش کرمان موتور طبق نوساناتی که از ابتدای هفته تجربه کرد، سرانجام دو میلیون تومان افت قیمت داشته و به نرخ 833 میلیون تومان رسید.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود که طی هفته جاری 130 میلیون تومان بالا رفت و به نرخ یک میلیارد و 990 میلیون تومان رسید.

photo_2024-03-02_13-39-02

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

با توجه به افزایش چشم‌گیر قیمت خودرو طی دو هفته گذشته که تحت تأثیر نرخ دلار و افزایش نسبی تقاضای بازار شب عید بود، در صورتی که نرخ دلار تغییر چندانی در روزهای آینده نداشته باشد احتمال اینکه قیمت خودرو نوسانی باشد بسیار پایین است.

 

منبع: خبرفوری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار