کد خبر: ۲۳۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
سازمان هواشناسی اعلام کرد:
سازمان هواشناسی از گسترش فعالیت سامانه بارشی جدید در نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب، شرق و جنوب‌شرق و آسمان بارانی و برفی ۲۲ استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هوا شناسی اعلام کرد: امروز جو نیمه شرقی ایران، آرام و پایدار بوده اما بعدازظهر با ورود سامانه بارشی از غرب، مناطقی از دامنه‌های زاگرس واقع در غرب و شمال‌ غرب با پدیده ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد مواجه می شوند.

براساس این گزارش، فردا فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، مرکز، جنوب، شرق و جنوب‌ شرق گسترش می یابد و در نیمه جنوبی کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، همدان، مرکزی، لرستان، یزد، اصفهان، جنوب و غرب قم، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال بوشهر، نیمه شمالی فارس، یزد، خراسان جنوبی، هرمزگان و کرمان بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن، در گردنه‌ها کولاک برف و احتمال تگرگ رخ خواهد داد.

سه‌شنبه نیز در کردستان، زنجان، همدان، قزوین، مرکزی، لرستان، اصفهان، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف، احتمال بهمن، در گردنه ها کولاک برف و احتمال تگرگ پیش‌بینی شده است.

همچنین از امروز تا چهارشنبه در اغاب مناطق ایران ، روند افزایش نسبی دما رخ می دهد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار