کد خبر: ۲۳۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
‌رئیس دفتر رییس جمهور با تاکید بر اینکه کارگران هفت تپه بدانند که دولت سیزدهم اجازه نمی‌دهد هفت تپه تعطیل شود گفت: هفت تپه پا برجاست و توسعه می‌یابد‌.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامحسین اسماعیلی ‌در دیدار با کارگران شرکت هفت تپه با بیان اینکه از پیگیری‌های کارگران هفت‌تپه برای گره‌گشایی از مسائل این شرکت سپاسگذاریم، اظهار داشت: پیگری کارگران منجر به نتایج خوبی برای شرکت هفت تپه شده و بسیاری از مسایل آن به مرور حل شده است.

وی با بیان اینکه تحقق برخی مطالبه‌ها زمان بر است ولی آنچه اهمیت دارد توجه مسئولان به خواست مردم است، افزود: آیت الله رئیسی در مسئولیت ریاست قوه قضاییه به طور جدی پیگیری حل مشکل شرکت هفت تپه بود و گره آن را باز و کار به دولت واگذار شد که متاسفانه دولت قبل در این زمینه تعلل کرد.

رئیس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه آیت الله رئیسی در مقام رییس جمهور بار دیگر موضوع هفت تپه را به طور جدی دنبال کرد و به معاون اول خود برای حل مسایل هفت تپه ماموریت ویژه داد، تاکید کرد: وضعیت مالکیت هفت تپه تعیین تکلیف شده ولی برای آینده این شرکت نیاز به تصمیم گیری هایی است که این موضوع نیز در دستور کار است.

اسماعیلی با بیان اینکه دولت سیزدهم ثابت کرده که گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات مردم و اراده کافی برای پیگیری رفع این مسایل دارد افزود: آیت الله رئیسی از داخل بالگرد تجمع کارگران را در ورودی شرکت پاک چوب دید و به من و معاون اجرایی ریاست جمهوری برای پیگیری موضوع دستور ویژه داد. حضور ما در جمع کارگران عزیز هفت تپه به دستور رییس جمهور است و علاوه بر ارایه گزارش به رییس جمهور موضوع به طور جدی در دولت پیگیری می شود.

رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه اگر توجه ویژه رییس جمهور نبود وضعیت کنونی هفت تپه بسیار متفاوت از گذشته بود بیان کرد: پیگیری های فراوانی برای حل مسایل هفت تپه انجام و این مساله در دولت فراموش نشده است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار