کد خبر: ۲۳۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
سرمربی سابق پرسپولیسی ها گفت: چالش‌هایی که پیش آمد فقط برای این بود که امکانات و شرایطی که باید مهیا می‌شد، برای من خیلی کم اتفاق افتاد. احساسی که من داشتم این بود که شاید وجود من باعث این اتفاقات بوده است. بهترین تصمیمی که گرفتم همین جدایی از پرسپولیس بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین پرسپولیس، بعد از چهار فصل کار در جمع سرخپوشان در حالی به پایان کار خود در پرسپولیس رسید که بعد از این تصمیم، سکوتی معنادار را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید:

سورپرایز ویژه سرمربی پرسپولیس برای دربی

بنابر روایت ورزش سه، با این حال او که امشب میهمان گفتگوی ویژه آنتن بود، در پاسخ به سوالی پیرامون علت جدایی، توضیحات جالبی را ارائه کرد.

یحیی که البته همچنان تمایلی به صحبت در این باره ندارد، عنوان کرد: خودم زیاد دوست ندارم درباره تیمی که بودم و کار کردم، صحبت کنم‌. دوست دارم بیشتر درباره کلیات و بحث مربیگری در فوتبال و استراتژی صحبت شود. من فقط یک هدف داشتن و آن هم موفقیت تیم بود.

وی افزود: چالش‌هایی که پیش آمد فقط برای این بود که امکانات و شرایطی که باید مهیا می‌شد، برای من خیلی کم اتفاق افتاد. احساسی که من داشتم این بود که شاید وجود من باعث این اتفاقات بوده است. بهترین تصمیمی که گرفتم همین جدایی از پرسپولیس بود.

سرمربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا این مقطع را برای جدایی انتخاب کرد؟ توضیح داد: مقطعی که من جدا شدم، مقطعی بود که باشگاه فرصت داشت مربی جدید بگیرد. تعطیلات ۴۰-۵۰ روزه خوبی وجود داشت که هم می‌توانستند استراحت بدهند، هم فصل نقل و انتقالات بود و هم می‌توانستند تمرینات هوبی داشته باشند.

او همچنین ادامه داد: تصمیمی که گرفتم، بهترین زمان برای تیم بود. دیدید که بعد از جدایی من اتفاقات خیلی خوبی در این باشگاه افتاد، هم در بحث گرفتن بازیکن و هم در بحث اردو. اگر بعدها یک نفر از من بپرسد بیشترین کمکی که به پرسپولیس کردی چه بود، می‌گویم جدایی‌ام از پرسپولیس. از لحاظ کاری ضربه زیادی به من خورد، از لحاظ اعتباری شرایط خوبی برای به وجود نیامد اما همه این تصمیم‌گیری‌ها به نفع پرسپولیس شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار