کد خبر: ۲۳۴۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
رییس پلیس راهور فراجا گفت: در محورهای امام رضا، آزاد راه تهران قم ، تهران ساوه، قم کاشان تا اصفهان، قزوین، زنجان و تبریز و تمام محورهای اصلی، موضوع کنترل سرعت متوسط انجام می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رییس پلیس راهور فراجا گفت: در محورهای امام رضا، آزادراه تهران قم ، تهران ساوه، قم کاشان تا اصفهان، قزوین، زنجان و تبریز و تمام محورهای اصلی، موضوع کنترل سرعت متوسط انجام می شود.

 رییس پلیس راهور فراجا گفت: تا ۸ صبح امروز پنجشنبه ۲۷۱ نفر در تصادفات نوروزی جان خود را از دست داده اند.

سردار سید تیمور حسینی درباره ترافیک راه های کشور گفت: در طرح نوروزی تا اولین فروردین ما شاهد بودیم که ۲۷۱ نفر از هموطنان ما جان خود را از دست داده اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این آمار افزایش پیدا می کند؟ گفت: این آمار تا ۸ صبح امروز جمع بندی و نهایی شده است و آمار نهایی کسانی که در صحنه فوت شدند، ۲۷۱ نفر است.

وی افزود: رد پای سرعت، خستگی و خواب آلودگی تقریبا در همه این تصادفاتی که در این چند روز داشتیم، روشن است. از ابتدای شروع طرح و قبل از شروع طرح نوروزی ما همیشه تاکید و توصیه کردیم که به شدت از عجله و شتاب هموطنان اجتناب کنند.

حسینی یادآور شد: شب گذشته تصادفی را در خراسان رضوی داشتیم. در این تصادف یک دستگاه پژو با یک وسیله ای که متوقف بوده تصادف کرد و علتش این بود که راننده خوابش برده و به سمت راست منحرف شده و از جاده خارج شده و به عقب تریلی برخورد کرده است و در نهایت ۵ نفر از اعضای یک خانواده جان خودشان را از دست دادند. همراهان این متوفیان که در خودروهای دیگر بودند، به همکاران ما در پلیس راه نیشابور گفتند که ما بارها گفتیم که اگر خسته اید بمانید ولی متوفی اصرار داشت که می رویم و چیزی از مسیر باقی نمانده است؛ در نهایت هم خودش و هم اعضای خانواده اش را به کام مرگ کشاند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا سرعت به صورت متوسط محاسبه می شود و در کدام جاده ها؟ گفت: هم سرعت لحظه ای را دوربین ها کنترل می کنند و هم سرعت متوسط را. در محورهای امام رضا، آزاد راه تهران قم ، تهران ساوه، قم کاشان تا اصفهان، قزوین، زنجان و تبریز و تمام محورهای اصلی، موضوع کنترل سرعت متوسط انجام می شود و شهروندان با پیامک هایی که ارسال می شود در جریان قرار می گیرند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار