کد خبر: ۲۳۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
شاسی بلند چینی Tank ۳۰۰ اخیراً به سامانه خودروهای وارداتی جانبازان اضافه شد. حالا حواله تانک ۳۰۰ با قیمت هنگفت در ایران فروخته می‌شود.
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ موضوع حواله خودرو جانبازان حالا هر روز ابعاد تازه‌تر و جالب تری به خود می‌گیرد. حقیقت این است که مجروحان و جانبازان جنگی در همه کشورها به عنوان قهرمانان ملی تلقی می‌شوند. به پاس شجاعت این افراد، امتیازهای ویژه‌ای به آن‌ها تعلق می‌گیرد. جانبازان و ایثارگران در کشور ما نیز امتیازهایی دارند. هر ساله با بررسی مشخصات این افراد و معرفی آن‌ها از سوی نهادهای ذی‌ربط، سهمیه خودرویی برای این دسته از قهرمانان ملی در نظر گرفته می‌شود.مدتی است که بالاخره سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی مخصوص جانبازان راه‌اندازی شده و محصولات مختلفی در آن برای سفارش قرار گرفته‌اند. طی چند وقت اخیر علاوه بر آغاز ثبت نام هوندا ZR-V در سامانه جانبازان و ارائه نیسان ایکس ترا در سامانه جانبازان، شاسی بلند آفرودی چینی تانک ۳۰۰ هم در این سامانه در دسترس قرار گرفت. اخبار خودرو حکایت از این دارند که پس از اضافه شدن تانک ۳۰۰ به سامانه خودروهای وارداتی جانبازان حالا حواله آن با قیمت سرسام‌آور در بازار ایران به فروش می‌رسد.

قیمت سرسام‌آور حواله تانک ۳۰۰، وارداتی جدید بازار ایران

بر اساس گزارش‌های واصله، در مقطع کنونی حواله تانک ۳۰۰ وارداتی با قیمت ۴.۵ میلیارد تومان در بازار آزاد ایران به فروش گذاشته شده است. البته این اتفاق غیرمعمولی در بازار خودرو کشور نیست؛ وقتی خیلی از خودروهای وارداتی که خارج از مرزهای ایران محصولاتی کاملاً اقتصادی با حداکثر قیمت ۲۰ هزار دلارند داخل کشور با قیمتی چند برابر فروخته می‌شوند.

شاسی بلند چینی

تانک ۳۰۰ یکی از محصولات گریت وال موتورز، شرکت مالک برندهایی مثل هاوال است و از سال ۲۰۲۰ در خط تولید این خودروساز چینی قرار دارد. این اس یو وی را شتاب ران خودرو پرشیا در قالب طرح واردات خودرو برای جانبازان به ایران می‌آورد. شتاب ران خودرو پرشیا شرکتی نوپا در بازار خودرو کشور است که مدیران قبلی ماموت و مکث موتور، دو مورد از خودروسازان مطرح راه‌اندازی کرده‌اند.گفتنی است که Tank ۳۰۰ مثل بقیه خودروهای سامانه جانبازان، بالارده‌تر و لوکس‌تر از عمده محصولات وارداتی است. این شاسی بلند که توانایی‌های آفرود محدود دارد، از یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با قدرت ۲۲۷ اسب بخار و گشتاور ۳۸۷ نیوتن‌متر به‌همراه گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته بهره می‌برد. مجموعه امکانات آن هم با مواردی مثل نمایشگر مرکزی ۱۲.۳ اینچی، صفحه‌آمپر دیجیتال و سیستم‌های کمک‌راننده در سطح مطلوبی قرار دارد.

ت ت
کدخبر: 206744 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
      نام:
      ایمیل:
      * نظر:
      آخرین اخبار