کد خبر: ۲۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
از پنجم بهمن ماه آغاز شده است
پیش فروش 40 هزار بلیت قطارهای نوروزی در نخستین روز آغاز این طرح (پنجم بهمن ماه) در حالی رخ داد که به گفته مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن، بازرسی محسوس و نامحسوس از دفتر آژانس های مسافرتی صورت می گیرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «مرتضی جعفری» در توضیح بیشتر این خبر گفت: برای نظارت بر چگونگی فروش بلیت قطارها در آژانس های خدمات مسافری بازرسانی به صورت محسوس و نامحسوس حضور دارند.
جعفری تاکید کرد تاکنون هیچ گونه تخلفی گزارش نشده است.
وی افزود: فروش اینترنتی بلیت قطار در مسیرهای آذربایجان- شمالغرب- شمال و قطارهای کمربندی این محورها آغاز شده است و با استقبال خوب هموطنان اکنون فروش بلیت به دو صورت اینترنتی و حضوری در آژانس ها ادامه دارد.
وی افزود: روزهای آینده میزان فروش برای مسیرهای پرترافیک بیشتر می شود و متقاضیان از ارائه بلیت های نوروزی استقبال بیشتری می کنند، بنابراین نظارت ها نیز تا هشتم بهمن ماه تشدید می شود.
جعفری گفت: به دلیل اهمیت موضوع فروش بلیت قطارهای نوروزی در استان ها با شرکت های برق و مخابرات هماهنگی های لازم برای پشتیبانی انجام شده و در راه آهن نیز نیروهای ویژه ای برای پشتیبانی فنی در نظر گرفته شده است.
پیش از این «سیدمحمد راشدی» معاون مسافری راه آهن، ظرفیت پیش بینی شده برای نوروز را روزانه 92 هزار و 285 صندلی و در مجموع یک میلیون و 845 هزار و 700 صندلی در همه مسیرها اعلام کرده بود.
متقاضیان خرید بلیت قطارهای نوروزی در صورت بروز مشکل در این زمینه می توانند با شماره 5149- 021 (صدای مسافر) تماس بگیرند.
نام:
ایمیل:
* نظر: