کد خبر: ۲۹۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
در ایام تعطیلات نوروزی
معاون هوانوردی و امور بین المللی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پیش بینی می شود در تعطیلات نوروزی از 20 اسفند تا 20 فروردین ماه سه میلیون نفر با استفاده از ناوگان حمل و نقل هوایی در مسیرهای داخلی و بین المللی سفر کنند.
محمد خداکرمی روز دوشنبه  افزود: برنامه ریزی برای انجام پروازهای نوروزی از اواسط دی ماه آغاز شد تا هموطنان برای این ایام پرتقاضای سفر، مشکلی نداشته باشند.
معاون سازمان هواپیمای کشوری یادآورشد: چند جلسه با مسئولان شرکت های هوایی به همراه مسئولان دفاتر آژانس های مسافرتی و انجمن شرکت های هواپیمایی برگزار شد تا همه شرکت ها با حداکثر توان در این روزها خدمت رسانی کنند.
وی با اشاره به قیمت بلیت پروازهای هوایی اظهار داشت: پس از آزادسازی نرخ خدمات هوایی، شرکت ها در بازار رقابتی به دنبال افزایش مشتریان خود هستند و حتی دو شرکت اعلام کرده اند که قیمت های خود را در این ایام افزایش نخواهند داد.
معاون هوانوردی و امور بین المللی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تاکنون 22 هزار مجوز پروازهای برنامه ای و فوق العاده در مسیرهای داخلی و بین المللی برای تعطیلات نوروز 95 صادر شده است.
معاون هوانوردی و امور بین المللی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: همچنان با تقاضای افزایش پروازها در ایام تعطیلات نوروزی مواجه هستیم و شرکت ها در شرایط موجود و با توجه به آزادسازی نرخ خدمات هوایی به دنبال رقابت و جذب مشتریان بیشتری در بازار هستند.
خداکرمی گفت: پیش بینی می کنیم 60 درصد پروازهای نوروزی برنامه ای و 40 درصد آن به صورت فوق العاده در مسیرهای داخلی و بین المللی انجام شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: