کد خبر: ۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛
همزمان با هفته دولت ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر در شهر پرند به متقاضیان واگذار شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از تسنیم؛همزمان با فرا رسیدن هفته دولت با حضور محسن نریمان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، امام جمعه پرند، فرماندار رباط کریم، شهردار، شورای اسلامی شهر پرند، 13700 واحد مسکن مهر در شهر پرند واگذار شد.
 
وی افزود: همواره درصدد حل مشکلات مردم هستیم، با همکاری و مشارکت دستگاههای ذیربط و بخش خصوصی در صدد جبران این کمبودها هستیم.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد زمان بسته شدن پروژه مسکن مهر،گفت: اکثر واحدهای مسکن مهر تا پایان امسال واگذار و باقیمانده واحدها در نیمه 94 تحویل داده می شود.
 
احمد مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی هم در این مراسم اظهار کرد: به منظور تامین خدمات زیر بنایی و رو بنایی مسکن مهرپرند 2 کارگروه تشکیل و مقرر شد 4 واحد آموزشی جدید در پرند تا اول مهر تحویل داده شود.
 
وی افزود:بر این اساس برای تکمیل واحدهای مسکن مهر کشور که به دلیل برخی خدمات مانند آب، برق، یا گاز،نیمه کاره مانده اند، 5 هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.
 
مسئولان شرکت کننده در این مراسم پس ازحضور در مزار شهدای گمنام پرند و ادای احترام به ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس، کلید چند واحد مسکونی مهر را نمادین به صاحبان آنها تحویل دادند.
 
خاطرنشان می‎شود؛شهرجدید پرند با داشتن بیش از 95 هزار واحدمسکونی مهر به عنوان پایتخت مسکن مهر کشور شناخته می‌شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن ، پرند ، مهر ، وزیر ، راه ، شهرسازی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار