کد خبر: ۴۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
به گزارش تجارت آنلاین تخلف فیات کرایسلر، سیاست ترامپ درباره چین و روسیه، افزایش ریسک در بازارهای بورس و جریمه 864 میلیون دلار موسسه مودیز از جمله مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های معتبر جهان در روز شنبه هستند.
*تخلف فیات کرایسلر - فایننشال تایمز
فیات کرایسلر از سوی مقامات آمریکایی به استفاده از نرم افزارهای مختل کننده تستهای میزان آلایندگی هوا در ۱۰۴ هزار دستگاه خودروی ساخت این گروه متهم شده است.انگشت اتهام پس از کمپانی فولکس واگن اینک به سوی فیات کرایسلر نشانه رفته و ارزش سهام این گروه را در بازار بورس میلان با افت شدید ۱۵ درصدی مواجه کرده است.

مرور صفحه نخست روزنامه های مهم جهان


*سیاست ترامپ درباره چین و روسیه – وال استریت ژورنال
دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب از احتمال برداشته شدن تحریم های روسیه و عدم تعهد به توافق قدیمی آمریکا و چین درباره "چین واحد" خبر داد. مصاحبه ترامپ با وال استریت ژورنال نشانگر تغییر در روابط آمریکا با دو رقیب بزرگ خود در جهان است.

مرور صفحه نخست روزنامه های مهم جهان

*افزایش ریسک در بازارهای بورس – نیویورک تایمز
بازارهای بورس با رشد همراه شدند اما با افزایش نرخ بهره و درآمدهای بدون رشد در شرکت ها و تغییر احتمالی در سیاست آمریکا باعث بالارفتن خطر سرمایه گذاری شده است. سیاست های مالی دولت درباره هزینه ها با توجه به روی کار آمدن دونالد ترامپ ، برگزیت باعث تغییر در روابط تجاری جهان خواهد شد که بر بازارهای بورس و اوراق قرضه تاثیر گذار خواهد بود.

مرور صفحه نخست روزنامه های مهم جهان

*جریمه 864 میلیون دلار موسسه مودیز – فرانکفورترآلمین
موسسه رتبه بندی و مالی مودیز پذیرفته تا جریمه 864 میلیون دلاری را به دلیل رتبه بندی نادرست در سرمایه گذاری های مالی بپردازد این رتبه بندی منجر به بحران مالی شده بود. این موسسه پس از توافق با وزارت دادگستری از پرداخت جریمه خبر داد این موسسه و موسسات دیگر مالی چون استاندارد پورز و فیچ به طور گسترده ای مورد انتقاد قرارگرفتند.

مرور صفحه نخست روزنامه های مهم جهان

.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار