کد خبر: ۴۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مرور تیترهای مهم صفحه نخست روزنامه های جهان
به گزارش تجارت آنلاین، فشار نمایندگان پارلمان انگلیس به ترزا می درباره شلیک موشک تریدنت به سواحل آمریکا به جای آفریقا، خسارت شدید توفان در آمریکا، نبرد نامزدهای چپ گرا در فرانسه و تظاهرات گسترده علیه ترامپ مهمترین تیترهای صفحه نخست روزنامه های جهان در روز دوشنبه هستند.
*ترزا می تحت فشار برای نمایندگان پارلمان – گاردین
ترزا می نخست وزیر انگلیس تحت فشار نمایندگان پارلمان درباره پنهان کردن موضوع موشک تریدنت است که سال گذشته توسط زیردریایی انگلیس به جای غرب آفریقا به طرف سواحل آمریکا شلیک شده بوده است. آزمایش موشکی هزینه ای برابر با 17 میلیون پوند دارد و همیشه باید گزارش ویدیویی این آزمایش ارائه شود امری که از دید عموم پنهان بوده است.

از جنگ دو نامزد فرانسوی تا شلیک موشک به سواحل آمریکا!

*خسارت شدید توفان در آمریکا – نیویورک تایمز
توفان شدید در ایالت های جورجیا و میسی سی پی باعث مرگ 18 تن و زخمی شدن 43 نفر شده است. ایالت های آلاباما ، لوییزیانا و تکزاس نیز با خسارت های سنگین روبرو شدند.

از جنگ دو نامزد فرانسوی تا شلیک موشک به سواحل آمریکا!

*دو نامزد چپ – لیبراسیون
بنوآ امون و مانوئل والس به عنوان نامزدهای حزب چپ فرانسه به دور دوم انتخابات مقدماتی برگزیده شدند. این دو نامزد درحال حاضر دیدگاههای متفاوتی را در جبهه چپ دارند. نامزد سوسیالیستها در دور اول انتخابات ریاست جمهوری که اردیبهشت ماه برگزار می شود، با فرانسوا فیون از حزب «جمهوریخواهان» و مارین لوپن نامزد حزب راست افراطی «جبهه ملی» رقابت خواهد کرد.

از جنگ دو نامزد فرانسوی تا شلیک موشک به سواحل آمریکا!

*تظاهرات گسترده علیه ترامپ – لس آنجلس تایمز
بیش از یک میلیون زن در آمریکا علیه ترامپ تظاهرات کردند. یک دوره تازه از اعتراضات درحال ظهور است اما یافتن اتحاد ممکن است مشکل باشد. موج تازه اعتراضات درحال افزایش است اگرچه مشکلات جدید آمریکا وجود اختلافی است که حتی در میان تظاهر کنندگان نیز دیده می شود

از جنگ دو نامزد فرانسوی تا شلیک موشک به سواحل آمریکا!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار