کد خبر: ۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
بازار امتیاز تسهیلات مسکن روز شنبه شاهد رشد قیمت بود و هر برگه امتیاز تسهیلات دی 90 با رشد 4درصدی به 916 هزار و 75 ریال رسید.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران؛همچنین طی این معاملات در حالی که شاخص فرابورس با افت 1.06 واحدی روبرو شد و به 809.56 واحد رسید؛ بیش از 301 میلیون اوراق به ارزش 1.4 هزار میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.
 
طبق این گزارش، خرید و فروش 11.3 میلیون سهم گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی همچنان بیشترین حجم معاملات را نسبت به سایر شرکت های فرابورسی به خود اختصاص داد و قیمت هر سهم آن با افزایش 4.7 درصدی به 6552 ریال رسید. همچنین کمترین حجم معاملات به بیمه آرمان، مس تکنار، بیمه کارآفرین و قند بیستون متعلق بود.
 
در همین میان شرکت های قند بیستون، صنعتی آبگینه، صنعتی بهپاک و هنکل پاک وش از بیشترین رشد قیمت برخوردار شدند. بیشترین کاهش قیمت هم نصیب کیسون، تجهیز نیروی زنگان، گسترش صنایع پیام و پتروشیمی ممسنی شد.
 
در بازار ابزارهای نوین مالی، خرید و فروش 421 هزار و 150 برگه اوراق اجاره چادرملو بیشترین حجم معاملات را داشت.
 
** فارسیت دورود در بازار پایه درج شد
 
کارخانه فارسیت دورود با نماد ˈسفارودˈ در بازار پایه فرابورس ایران درج شد.
 
طبق تبصره ˈبˈ ماده 99 قانون برنامه پنجم توسعه و موافقت کمیته عرضه شرکت فرابورس، کارخانه فارسیت دورود با نمادˈسفارودˈ به عنوان یکصد و شصت و پنجمین نماد معاملاتی در بازار پایه درج شد.
 
گفتنی است، کارخانه فارسیت درود در گروه محصولات کانی غیرفلزی و همچنین تولید محصولات بتنی، سیمانی و گچی فعالیت می کند.
 


انتهای پیام /
برچسب ها: افزایش ، اوراق ، تسهیلات ، مسکن
نام:
ایمیل:
* نظر: