کد خبر: ۷۸۱۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
پارمین به جای مرغ مینا پرواز کرد
از نظر من او یک فرشته بود و باید در بهشت زندگی می‌کرد، برای همین شب حادثه به بهانه این‌که می‌خواهم برای او مرغ مینا که خیلی دوست داشت، بخرم، او را به بیرون از خانه بردم. ساعت ٨ شب بود، جایی نشستیم و درحالی‌که دخترم در بغلم بود، او را خفه کردم. فقط می‌خواستم دخترم در بهشت زندگی کند و از این دنیا و سختی‌هایش آزاد شود. برای همین این کار را کردم

پدری که دختر ٧ ساله‌اش را کشت تا سختی نکشد و به بهشت برود!

پدر سنگدل با انگیزه عجیب و مرموزی، دختر ٧ ساله خود را خفه کرد. این مرد بعد از این‌که دخترش را به بهانه خرید مرغ مینا به بیرون از خانه برد، او را در بغل خود خفه کرد، تا دخترش را به بهشت بفرستد. این تنها دلیلی بود که پدر قاتل درباره این جنایت به پلیس اعلام کرد.

به گزارش شهروند، درحال حاضر قاتل که از کارمندان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه پتروشیمی عسلویه است، تحت بازجویی قرار دارد، تا زوایای پنهان این جنایت تلخ آشکار شود.

ساعت یک بامداد پنجشنبه ۲۰ تیرماه بود که از بیمارستان شهر جم خبر رسید دختر ٧ ساله‌ای به طرز مرموزی جان باخته است. ماموران پلیس بلافاصله این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در بیمارستان به تحقیق در این رابطه پرداختند. تجسس‌ها نشان می‌داد این دختربچه به علت خفگی و قطع‌شدن انسداد تنفسی‌اش جان باخته است.

درحالی‌که بررسی‌ها درخصوص این جنایت تلخ ادامه داشت، ساعتی بعد مردی میانسال به پلیس جم مراجعه کرد و از یک جنایت هولناک خانوادگی خبر داد. این مرد با تسلیم‌شدن در مقابل پلیس گفت که دختر ٧ ساله‌اش را به قتل رسانده است. بلافاصله مرد میانسال تحت بازجویی قرار گرفت.

او با اعتراف به قتل دخترش انگیزه‌ای عجیب را مطرح کرد و دراین‌باره گفت: «دخترم به نام پارمین همه زندگی من بود. او را بشدت دوست داشتم و همیشه دلم می‌خواست بهترین زندگی را داشته باشد.

از نظر من او یک فرشته بود و باید در بهشت زندگی می‌کرد، برای همین شب حادثه به بهانه این‌که می‌خواهم برای او مرغ مینا که خیلی دوست داشت، بخرم، او را به بیرون از خانه بردم. ساعت ٨ شب بود، جایی نشستیم و درحالی‌که دخترم در بغلم بود، او را خفه کردم. فقط می‌خواستم دخترم در بهشت زندگی کند و از این دنیا و سختی‌هایش آزاد شود. برای همین این کار را کردم. اصلا نمی‌خواستم دختر کوچکم سختی بکشد. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتم او را به آن دنیا بفرستم تا بهترین زندگی را داشته باشد.»

با اعترافات این مرد وی با قرار قانونی روانه زندان شد و کارآگاهان پلیس نیز تحقیقات خود را درخصوص زوایای پنهان این پرونده ادامه دادند. سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر در رابطه با این پرونده گفت: «در حال حاضر پرونده متهم که شاغل در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه پتروشیمی عسلویه و از ساکنان جم است، به منظور تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته است.»

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
مهدیسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
1
1
واقعا که روانی عقب مونده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار