خوشحالم که به ميادين بازگشته‌ام
مارکو رويس،‌هافبک دورتموند پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدوميت طولاني و بازگشت به ميادين، از اين موضوع ابراز خوشحالي کرد.
رويس حدود 8 ماه و نيم از ميادين دور بود و روز گذشته پس از مدت‌ها به ميادين بازگشت. او در ميان تشويق 73 هزار هوادار پس از مدت‌ها پا به توپ شد و از اين موضوع ابراز خوشحالي کرد. او گفت: خيلي خوشحالم که دوباره به تيم برگشته‌ام و اين جو را احساس مي‌کنم. خيلي خوشحال شدم که توانستيم با يک پيروزي خانگي، اين بازگشت را جشن بگيريم.  پيتر اشتوگر در اين رابطه گفت: پس از مصدوميتي شديد، ما به رويس زمان زيادي در تمرينات داديم که دچار مشکلي نشود.

پيام تبريک‌هاينکس به بايرن از بستر بيماري
يوپ‌هاينکس، سرمربي بايرن مونيخ که دچار سرماخوردگي شده بود، از تخت بيماري، پيروزي تيمش را تبريک گفت.
هاينکس در ديدار روز گذشته مقابل شالکه نتوانست تيمش را همراهي کند و پيتر هرمان هدايت بايرن را برعهده داشت. در نهايت تيمش‌هاينکس موفق شد 2-1 حريف را شکست دهد و در صدر جدول با 18 امتياز اختلاف قرار بگيرد. با اين حال، هرمان مدعي شد که‌هاينکس کسب پيروزي را به او و هم تيمي‌هايش تبريک گفته است.
او گفت: فکر مي‌کنم‌هاينکس با شور و انگيزه از تلويزيون بازي ما را تماشا مي‌کرد. او به من پيام داد، بايد با او تماس بگيرم. بايد به خاطر اين پيروزي به او تبريک بگويم.

سيتي يکي از بهترين تيم‌هاي جهان است
ليونل مسي، فوق ستاره بارسلونا به تمجيد از منچسترسيتي پرداخت و آنها را يکي از بهترين تيم‌هاي اروپا خواند. به نقل‌از ورزش‌سه، سيتي عملکرد بسيار خوبي از ابتداي فصل تا به اينجا داشته و توانسته با اختلاف صدرنشين ليگ برتر باشد و در چمپيونزليگ نيز با اقتدار به دور حذفي صعود کرد. 
مسي گفت:" منچسترسيتي يکي از بهترين تيم‌هاي جهان است، مثل پاري سن ژرمن. همچنين رئال مادريد را از نظر تجربه و کيفيت از جمع بهترين‌ها حذف نمي‌کنم، هر چند که آنها نتايجي که انتظار مي‌رفت را کسب نکرده اند. سپس بايرن مونيخ هست که تيم بسيار خوبي است و تا پايان نيز مي‌جنگد. امروز، سيتي و پاري سن ژرمن بهترين‌ها هستند.


بارسلونا رقم درستي براي کوتينيو پرداخت کرد؟
فيليپه کوتينيو، گران‌ترين انتقال زمستاني سال 2018 بود که با 160 ميليون يورو از ليورپول به بارسلونا پيوست.
پنجره زمستاني 2018، فعال تر و پوياتر از هر سال ديگر بود و در آن، جا به جايي‌هاي بزرگي رقم خورد.
بدون شک انتقال کوتينيو از بارسا، بزرگترين شان بود و سپس پيوستن فان دايک به ليورپول و ديگو کاستا به اتلتيکو.
موسسه تحقيقات فوتبال(CIES) به بررسي 10 انتقال گران قيمت زمستاني پرداخته و رقم پرداختي باشگاه‌ها را با ارزش واقعي بازيکنان مقايسه کرده است که در اين بين، انتقال کاستا به اتلتيکو، گزاف‌ترين انتقال زمستاني لقب گرفت. ارزش واقعي کاستا 40 ميليون يورو بود ولي اتلتيکو 66 ميليون يورو براي خريد او هزينه کرد. پس از او فن دايک قرار گرفته است که با ارزشي نزديک به 63 ميليون يورو، ليورپول حاضر شد 84 ميليون يورو به ساوتهمپتون بدهد تا او را جذب کند. انتقال اينيگيو مارتينز از سوسيداد به بيلبائو، کوتينيو به بارسا و امرسون از رم به چلسي نيز در رده‌هاي بعدي قرار مي‌گيرند. ارزش کوتينيو 147 ميليون يورو بود و بارسا 13 ميليون يورو بيشتر براي جذب او پرداخت کرد. در بين 10 انتقال گران زمستان، تنها اوباميانگ و لوکاس مورا بودند که با رقمي‌پايين تر از ارزش واقعي شان راهي تيم‌هاي جديد خود شدند. آرسنال 19 ميليون يورو کمتر از ارزش واقعي اوباميانگ هزينه کرد و تاتنهام نيز لوکاس را 13 ميليون يورو ارزان تر از رقم واقعي اش، از پي اس جي به خدمت گرفت.

رکورد خيره کننده براي ستاره بايرن مونيخ
روبرت لواندوفسکي با گلزني برابر شالکه به رکورد جالب توجهي در بوندسليگا دست يافت. در ادامه ديدارهاي هفته جاري بوندسليگا يک ديدار برگزار شد که در آن بايرن مونيخ توانست با نتيجه ۲ بر يک برابر شالکه به برتري برسد و يک گام ديگر به قهرماني مقتدرانه خود در بوندسليگا نزديک تر شود. ابتدا روبرت لواندوفسکي توانست براي بايرن مونيخ گلزني کند و توماس مولر زننده گل ديگر بايرن مونيخ در اين ديدار بود. روبرت لواندوفسکي با گلزني در اين ديدار توانست در ۱۱ ديدار خانگي اين فصل بايرن در بوندسليگا گلزني کند. در واقع گلزن لهستاني توانسته در تمام بازي‌هاي خانگي اين فصل بايرن مونيخ براي تيمش گلزني کند. او توانسته است در بازي برابر تيم‌هاي، باير لورکوزن، ماينتس، ولفسبورگ، فرايبورگ، هوفنهايم، آگسبورگ، لايپزيگ،‌هانوفر، کلن، وردربرمن و حالا شالکه گلزني کند.  اين در حالي بود که قبلا يوپ‌هاينکس سرمربي فعلي بايرن مونيخ توانسته بود به اين مهم برسد و در ۱۱ ديدار خانگي پياپي در بوندسليگا گلزني کند. او حالا اگر در بازي بعدي خانگي بايرن مونيخ که برابر هرتابرلين است گلزني کند، با کنار زدن يوپ‌هاينکس تبديل به اولين بازيکني در تاريخ بوندسليگا مي‌شود که به اين مهم دست يافته است. بايرن همچنين در ليگ قهرمانان بايد با بشيکتاش ترکيه ديدار کند که به نظر قرعه مساعدي براي تيم آلماني است تا بتواند به عنوان تنها تيم آلماني بازمانده در ليگ قهرمانان اروپا راهي مرحله بعد رقابت‌ها شود.

با برتري قاطع مقابل ژاپن و براي دوازدهمين بار اتفاق افتاد؛
ملي پوشان فوتسال ايران موفق شدند با نتيجه‌اي پُر گل برابر تيم ژاپن به برتري برسند و به‌عنوان قهرماني جام ملت‌هاي آسيا دست پيدا کنند.
در بازي فينال جام ملت‌هاي فوتسال ۲۰۱۸ آسيا که به ميزباني چين تايپه برگزار شد، تيم‌هاي ملي ايران و ژاپن از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن شينژوانگ شهر نيو تايپه به مصاف هم رفتند و مثل چهار سال قبل در ديدار پاياني اين رقابت‌ها مقابل هم قرار گرفتند.
عليرضا صميمي، علي‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلي، مهدي جاويد و احمد اسماعيل‌پور نفرات آغاز کننده بازي براي ايران بودند و در ترکيب ژاپن هم پيرس هيگور، موريوکا کائورو، هنمي‌رافائل، تاکيتا مانابو و نيشيتاني ريوسوکه قرار گرفته بودند.
در نيمه اول توپ و ميدان بيشتر در اختيار ايران بود ولي تنها موقعيت جدي ايران در دقيقه ۱۹ با پاس پشت پاي عالي مهدي جاويد براي احمد اسماعيل‌پور به وجود آمد اما شوت اين بازيکن را هيگور، دروازه‌بان ژاپن مهار کرد ولي در آن طرف ژاپن سه فرصت خوب داشت که واکنش صميمي‌اجازه گل شدن توپ‌ها را نداد.
در حالي که دو تيم بدون گل زده کارشان را دنبال مي‌کردند، قطع توپ به موقع و حرکت لب خط فرهاد توکلي و پاس به بغل او را حسن‌زاده به راحتي مقابل دروازه خالي ژاپن تبديل به گل کرد تا شاگردان سيد محمد ناظم‌الشريعه با برتري يک بر صفر به رختکن بروند.
دو دقيقه از نيمه دوم نگذشته بود که با پاس کف پاي جاويد در سمت راست زمين، توکلي توانست با شوت سرکش دروازه ژاپن را باز کند و تيم ايران را با اختلاف ۲ گل پيش بياندازد.
در دقيقه ۳۱ اسماعيل‌پور ضد حمله سريعي ترتيب داد که پاس او را حسن‌زاده با شوت بغل پاي فني که به تيرک عمودي دروازه ژاپن هم برخورد داشت، تبديل به گل سوم ايران کرد. در ادامه ملي پوشان فوتسال ايران تلاش زياد براي به ثمر رساندن گل چهارم داشتند، اما حملات آنها بي‌ثمر بود و با بدشانسي در نيمه دوم نيز ۲ بار به تيرک دروازه ژاپن زدند. 
۵ دقيقه به پايان مسابقه تيم ژاپن روي به بازي پاورپلي(استفاده از يک بازيکن به جاي دروازه‌بان) آورد ولي اين روش به سود آنها نبود و حسين طيبي، آقاي گل جام ملت‌ها توانست به زيبايي در فاصله ۳۵ ثانيه به اتمام مسابقه با شوت زميني دروازه ژاپن را باز کند تا تيم ايران همانند سال ۲۰۱۶ در تکرار قهرماني اين رقابت‌ها موفق باشد.
ملي‌پوشان فوتسال علاوه بر قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا، توانستند انتقام شکست در فينال ۲۰۱۴ اين رقابت‌ها برابر ژاپن که چهار سال قبل در ضربات پنالتي اتفاق افتاد را هم بگيرند و براي دوازدهمين بار به اين عنوان برسند.
حسن‌زاده بهترين بازيکن جام شد؛ عراق تيم جوانمرد
ملي پوش ايران به عنوان بهترين بازيکن مسابقات فوتسال آسيا انتخاب شد.
اصغر حسن زاده در پايان پانزدهمين دوره جام ملت‌هاي آسيا به عنوان بهترين بازيکن مسابقات انتخاب شد.
او در اين بازي‌ها ۱۲ گل براي ايران به ثمر رساند. همچنين از تيم ملي عراق به عنوان تيم جوانمرد مسابقات تقدير شد. حسين طيبي نيز به ۱۴ گل به عنوان آقاي گل معرفي شد.
تيم ملي فوتسال ازبکستان به عنوان سوم آسيا دست يافت
تيم ملي فوتسال ازبکستان با کسب پيروزي در ضربات پنالتي ديدار برابر عراق، به عنوان سوم مسابقات قهرماني آسيا دست يافت. ديدار رده بندي پانزدهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا ديروز يکشنبه در محل برگزاري اين رقابت‌ها در چين تايپه و ميان دو تيم ازبکستان و عراق برگزار شد. ديدار اين دو تيم در وقت قانوني با تساوي ۴ بر ۴ به پايان رسيد. بر همين اساس رقابت در ضربات پنالتي تعيين کننده تيم برنده شد.  در ضربات پنالتي تيم ازبکستان با نتيجه ۲ بر يک صاحب برتري شد تا در مجموع برنده ۶ بر ۵ ديدار رده بندي شود و بدين ترتيب اين تيم عنوان سوم مسابقات قهرماني آسيا را از آن خود کرد.  ازبکستان در مرحله نيمه نهايي با متحمل شدن شکست برابر تيم ملي ايران از صعود به فينال بازماند.  فينال پانزدهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا از ساعت ۱۴:۳۰ ميان دو تيم ايران و ژاپن آغاز مي‌شود.


قلعه‌نويي: نقاط قوت الدوحيل را مي‌شناسيم
سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن مي‌گويد تمرين‌هايي را براي از کار انداختن ارتباط خط‌هافبک و حمله الدوحيل انجام داده‌اند.
به نقل از ايسنا، امير قلعه‌نويي در نشست خبري پيش از بازي با الدوحيل قطر در نخستين بازي مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا بيان کرد: خوشحالم که بار ديگر به کشور قطر سفر کردم چرا که از اين کشور خاطرات خوبي دارم. من يک سال با السد بازي کردم. ما بازي سختي مقابل الدوحيل داريم. الدوحيل تيم خطرناکي است، مخصوصا ۵۰ متر رو به جلوي اين تيم. ما در اين چند روز برنامه‌مان را به تمرين براي قطع کردن ارتباط خط‌هافبک و حمله الدوحيل اختصاص داديم. او ادامه داد: اين تيم نقاط ضعفي هم دارد که درباره آن‌ها صحبت نمي‌کنم اما برنامه‌ريزي روي اين نقاط ضعف هم انجام داديم. اميدوارم که بازي خوبي باشد و همه از ديدن آن لذت ببرند. کيفيت اين بازي‌ها به پيشرفت فوتبال آسيا کمک خواهد کرد. قلعه نويي گفت: ذوب آهن از باتجربه‌ترين تيم‌هاي ايراني در ليگ قهرمانان آسياست. ما در حال حاضر در ليگ ايران شرايط خوبي داريم و نيم فصل دوم نتايج خوبي کسب کرده‌ايم. ما تجربه حضور در فينال ليگ قهرمانان آسيا را هم داريم. سرمربي ذوب آهن در مورد تاکتيک تيمش در بازي فردا بيان کرد: ما در بازي فردا دو هدف را دنبال مي‌کنيم. هدف اول ما گرفتن فضا از تيم حريف و گل نخوردن از آنهاست. هدف دوم ما هم کسب سه امتياز بازي است. ما به آمار کاري نداريم و به واقعيت فوتبال توجه مي‌کنيم که بعد از اينکه داور فردا سوت بازي را زد آغاز خواهد شد. سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن همچنين اضافه کرد: تيم الدوحيل در ليگ امسال قطر بالاي ۵۰ گل به ثمر رسانده که اين نشان دهنده کيفيت بالاي خط حمله آن‌هاست. ما در اين چند روز تمرکزمان را بر روي پرسينگ تيمي‌و قطع کردن ارتباط حمله و‌هافبک آن‌ها گذاشته‌ايم.


مهندس مهدي فريدوني، مدير عامل شرکت ساروج سازه سنگسر:
شرکت ساروج سازه سنگسر يکي از شرکتهاي عمراني فعال در حوزه آب و فاضلاب روستايي، طرح‌هادي، و پروژه‌هاي مربوط به امور عشاير در استان سمنان است که دامنه فعاليت خود را به چند استان ديگر هم گسترش داده است. اين شرکت خانوادگي در سال 88 تاسيس شده و داراي گريد 5 آب و ابنيه است. مهدي فريدوني، مدير عامل ساروج سازه سنگسر در گفتگو با تجارت به تشريح فعاليتهاي اين شرکت پرداخت. وي مدرک دانشگاهي خود را در سال 87 اخذ کرده اما عملا از سال 84 وارد فعاليت عمراني شده است. 
وي در اين مصاحبه گفت: "از بدو تاسيس، اين شرکت با ادارات مختلفي مانند اداره برق منطقه اي، اداره راه و ترابري، بنياد مسکن، آب و فاضلاب شهري و روستايي در استانهاي تهران، سمنان، مازندارن و گيلان همکاري کرده است." به گفته وي بيشتر پروژه‌هايي که شرکت در استان سمنان انجام داده است مربوط به پروژه‌هاي طرح‌هادي در روستاهاي سمنان است. 
مهندس فريدوني رمز موفقيت شرکت را همکاري شايسته بين مديريت و پرسنل شرکت عنوان کرده و گفت: "علاوه بر اين، علاقه مديريت و پرسنل شرکت به محيط زيست و روستا و زندگي عشايري باعث شده است فعاليت شرکت به اين سمت و سو سوق پيدا کند." 
مهندس فريدوني تعداد پرسنل استخدام شده در پروژه‌ها و دفاتر شرکت را با توجه به سال و تعداد پروژه‌ها متفاوت ذکر کرده و گفت: "تعداد پروژه‌ها در سالهاي مختلف از 1 تا 15 پروژه متفاوت بوده و به تبع آن ميزان استخدام هم کم و زياد شده است." 
وي در ادامه گفت عليرغم انگيزه زياد اين مجموعه براي فعاليت در مناطق روستايي، ظرفيت کار افت پيدا کرده است و شرکت تلاش کرده است با مديريت هزينه در مقابل مشکلات موجود مقاومت بيشتري بکند. وي افزود: "با توجه به مشکلات موجود در اين استان اکثريت پروژه‌ها به صورت مينوس عقد قرارداد مي‌شود و اصلا امکان عقد قرارداد به صورت پلوس وجود ندارد."
به گفته وي تمايل شرکت براي فعاليت در روستاها و با اداره امور عشايري وزارت جهاد کشاورزي و همچنين منابع طبيعي باعث شده است اين شرکت بيشترين حجم فعاليت را در اين حوزه‌ها داشته باشد. 
وي دغدغه اصلي اکثر پيمانکاران در اين استان را مسائل مالي عنوان کرده و گفت: "عليرغم اينکه اکثر پيمانکاران در اين استان صاحب شرکتهاي خوبي هستند، اکثريت آنها با مشکلات مالي مواجه هستند و بعد از پايان پروژه تا سالهاي متمادي با مشکل عدم پرداخت صورت وضعيت مواجه هستند. دولت به عنوان راه حل اقدام به صدور اوراق بهادار کرده است که مشکلات مربوط به خود را دارد. شرکت ما حدودا 15 پروژه را اجرا کرده است و اوراقي را دريافت کرده است که در سال 98 قابل وصول است."
گفتني است که يکي ديگر از مشکلات پيمانکاران مربوط به اداره ماليات و دارايي مي‌شود که دريافت اين اوراق بهادار مدت دار را نقدي در نظر گرفته و سهم خود را طلب مي‌کند و اصلا اين اوراق را به عنوان طلب خود قبول نمي‌کند. 
وي در اين رابطه افزود: "مشکلات مالي و عدم پرداخت به موقع صورت وضعيت‌ها باعث مي‌شود پرسنل شرکت را با حداقل حقوق و مزايا استخدام کنيم و در پرداخت آنها با مشکل مواجه شويم."
وي در انتها از خانواده خود و از پرسنل شرکت که در هر شرايطي با وضعيت خوب و بد شرکت با مديريت همکاري مي‌کنند و همچنين از مسئولين کليه ادارات که از اين شرکت حمايت کرده‌اند تقدير و تشکر کرد.