پرداخت پاداش به مشترکان در طرح های پیک سایی

مدیردفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان مرکزی از پرداخت ۱۰۱ میلیارد ریال پاداش به مشترکان همکاردر طرح های پیک سایی توزیع برق استان مرکزی در برنامه پاسخگویی بار سال ۹۹ مشارکت داشتند،خبرداد. محمد نظام آبادی بابیان اینکه مصرف ۷۰ درصد از برق استان مرکزی در بخش تولید است ،افزود: تامین انرژی برق صنایع نخستین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشور در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است و عبور موفقیتآمیز از پیک تابستان امسال، بدون همراهی مشترکان و مسوولان میسر نبود. وی گفت: همکاری ۱۵۴۳مشترک بخش صنعتی در طرح های مدیریت مصرف برق تابستان سال جاری، موجب پرداخت حدود ۷۷ میلیارد ریال پاداش در صورتحساب بهای برق مصرفی آنان در برنامه پاسخگویی بار شده و ۲۴میلیارد ریال پاداش به مشترکان همکار در سایر بخش ها نیز پرداخت شده است. وی با اشاره به افزایش ۳۴۸درصدی جلب مشارکت مشترکان صنعتی در طرح های کاهش پیک بار استان ،افزود:در تابستان سال گذشته ۳۴۴مشترک صنعتی در طرح های کاهش پیک بار شرکت داشتند. مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان مرکزی تصریح کرد: همسوسازی و تعامل متقابل صنایع و این شرکت، شناسایی فرآیندهای موثر در حفظ منابع انرژی و برنامهریزی برای استفاده بهتر از این منابع از فرصتهای مهم برای توسعه صنعت برق است.

 

رفع مشکل کمبود تاکسی در ناحیه شهید بهشتی

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از اجرای طرح یک ماهه آزمایشی رفع مشکل کمبود تاکسی در ناحیه شهید بهشتی (باغ نشاط) خبر داد. به گزارش روزنامه تجارت به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، عرشیان افزود: پیرو درخواست اهالی محترم ناحیه شهید بهشتی (باغ نشاط) در خصوص کمبود تاکسی از قزوین به این ناحیه، طی هماهنگیهای به عمل آمده با شرکت حمل و نقل مسافری مربوطه، از ۲۰ آبان سال جاری ۳ دستگاه تاکسی به صورت کشیکی و نوبتی (شیفتی) برای این ناحیه اختصاص یافته است. وی ادامه داد: در مدت ده روز که از اجرای این طرح میگذرد، به دلیل عدم استقبال و نبود مسافر، درآمد رانندگان این خط به طور متوسط در روز یک دهم درآمد رانندگان تاکسی ارزیابی شده است که این مبلغ به هیچ وجه جوابگوی هزینه سوخت و استهلاک آنان نیست. بر همین اساس، چنانچه این وضع به همین منوال ادامه یابد، ادامۀ اجرای این طرح با توجه به وجود چهار دستگاه مینی بوس یارانه ای که بین ناحیه شهید بهشتی و قزوین فعالیت میکنند، پس از گذشت یک ماه متوقف خواهد شد. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در صورت توقف اجرای طرح، اهالی این ناحیه میتوانند برای تردد به قزوین، از آژانسهای تاکسی تلفنی موجود در شهرک شهید بهشتی و یا مینی بوس های یارانهای استفاده کنند.

تولید سالیانه ۴۴۰۴ تن قارچ در گیلان

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی از تولید سالانه ۴۴۰۴ تن قارچ در گیلان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی استان گیلان، مهندس پارسافر با بیان اینکه پرورش قارچ از جمله مشاغل جانبی است که در کنار تولید برنج می تواند نقش موثری در افزایش درآمد شالیکاران داشته باشد، گفت: استان گیلان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب برای تولید قارچ بسیار مناسب است.

وی با اشاره به اینکه یک واحد کمپست با ظرفیت ۵۰ هزار تن در سال در گیلان وجود دارد، افزود: در حال حاضر۱۱ واحد به ظرفیت ۳۵۳۷ تن قارچ گیلان به صورت صنعتی و۱۳۰ واحد مشاغل خانگی به ظرفیت ۸۶۷ تن تولید می شود.

مدیر امور باغبانی خاطرنشان کرد: پرورش قارچ از جمله مشاغل خانگی مناسبی است که همه افراد خانواده معمولا در تولید آن سهیم هستند و درآمد خوبی از فروش این محصول نصیب خانواده های کشاورزان می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان های املش، رشت، انزلی، ماسال، آستارا،فومن، تالش بیشترین تولید کنندگان استان هستند ادامه داد: قارچ های تولید شده در گیلان علاه بربازارهای استان به سایر استان های کشور نیز صادر می شود.

مهندس پارسافر با اشاره به ورود قارچ به عرصه صنایع غذایی صنعتی گفت: قارچ جای خود را در بین سفره های مردم بیش از گذشته باز کرده است و با برنامه ریزی های انجام شده گیلان می تواند در افزایش تولید این محصول درکشور نقش موثری ایفا کند.

 

تلاش رسانه ملی در جهت کمک به رونق و جهش تولید

در اين ديدار مهندس خانچي مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن استان خوزستان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و ايثار گران عرصه خبربه تشريح اهم فعاليتهاي سازمان بسيج مهندسين صنعت و معدن استان پرداخت.

خانچی افزود: رسانه در انعكاس موفقيتها و پيشرفتهاي حاصل شده توسط صنايع و شركتهاي بزرگ در چهار دهه انقلاب كه نتيجه خودباوري مهندسان و كارشناسان متعهد مي باشد جایگاه ویژه و راهبردی را ایفا می نماید .

خانچی در ادامه به ظرفيت رسانه ملي در انعكاس مشكلات و تنگناهاي صنايع جهت رفع مشكلات توليد اشاره نمود.

در ادامه مهندس رحيمي مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان ضمن گرامي داشت هفته بسيج و تجليل از رشادتها و ايثارگري همه بسيجيان تاکید نمود رسانه ملي در جهت كمك به رونق و جهش توليد در صنايع همواره در کنار بسیج و با تأسی از تفکر بسیجی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

مشكلات كارورزان ایثارگر پتروشیمی ایلام بررسی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، با حضور مهندس نجفی مدیر عامل ، اسداله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و فاضلی سرپرست منابع انسانی شرکت، مسائل و مشکلات فرزندان شهدا و ایثارگر که یک سال به عنوان کارورز در این مجتمل مشغول به کار بودهاند بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، با حضور مهندس نجفی مدیر عامل ، اسداله تولیده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و فاضلی سرپرست منابع انسانی شرکت، مسائل و مشکلات فرزندان شهدا و ایثارگر که یک سال به عنوان کارورز در این مجتمل مشغول به کار بودهاند بررسی شد.

در این نشست مهندس نجفی مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطرهی شهدای دوران دفاع مقدس و رشادتهای مردم مرزدار ایلام گفت:حدود ۹۰ نفر از قشر گرانقدر ایثارگر شامل فرزند شهید، جانباز ، رزمنده و خواهر و برادر شهید و فرزند جانباز در مجتمع پتروشیمی ایلام به صورت رسمی یا قراداد معین بکارگیری شدهاند.

وی به مسائل و مشکلات حوزه اشتغال این مجتمع و ابلاغ شیوهنامه و دستورالعمل جدید جذب از طرف هلدینگ خلیج فارس اشاره کرد و افزود: بر این اساس هر گونه جذب نیروی انسانی از طریق پیمانکار به صورت روزمزد و با اولویت نیروهای دارای سوابق کار در پروژهها میباشد.

طرح مشکلات عشایر بر روی میز خدمت

باحضورسرهنگ صخری رئیس سازمان بسیج عشایر سپاه ولیعصرو مدیران ادارات آموزش وپرورش.دامپزشکی. امورعشایرو تنی چند از نخبگان و اندیشه ورزان عشایر استان جلسه بررسی مشکلات وآسیبهای اجتماعی قشر عشایر شمال وجنوب استان خوزستان بر روی میزخدمت برگزارشددر این جلسه سرهنگ حمدی صخری باتبریک هفته بسیج عشایر را بنابه گفته امام ذخائر انقلاب یادکردند
واز اهمیت و پتانسیلهای این قشر ازجامعه بویژه نقش آنان دراقتصادو جهش تولید که شعار سال۹۹ است سخن گفت.رئیس سازمان بسیج عشایر باعنایت به توجهات سازمان بسیج عشایر کشور و سردار فرماندهی سپاه ولیعصر به این قشر فعال گفت ادارات کل استان باید نسبت به حل مشکلات آنان ازجمله جاده های دسترس.آب بهداشتی. امداد پزشکی.و مشکل آنها با منابع طبیعی در خصوص مراتع. ت
امین علوفه و داروهای دامپزشکی اقدام و زمینه اشتغال این قشر کوچ رو فراهم کنند.در این جلسه اعضای حاضر هرکدام در خصوص مشکلات و نارسائیهای موجود صحبت و خواستار اقدام مقتضی شدند.در این جلسه مقرر گردید
در جلسات آتی که با حضور ادارات ذیربط موضوع برگزار گردد مصادیقی از اهم مشکلات را بیان تا درجهت حل آنها
اقدام گردد.

با هدف تسهیل فرایند پاسخگویی به شهروندان انجام میشود؛

با ارتقای سامانه فضای سبز شهرداری مشهد و افزودن امکاناتی به آن، بسیاری از فرایندهای کاغذی در زمینه امور مربوط به فضای سبز و درخواستهای شهروندان در این حوزه حذف شده و پیگیری امور به صورت الکترونیک انجام میشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سامانه فضای سبز شهرداری مشهد که پیش از این نیز امکانات مختلفی را برای رسیدگی به فضای سبز در اختیار شهروندان گذاشته است، با ایجاد تغییرات فنی اخیر، فرایند رسیدگی به درخواستهایی که در خصوص فضای سبز جلوی ملک ارائه میشوند را بدون نیاز به مکاتبات کاغذی و پیگیریهای حضوری، به صورت سیستمی و خودکار به سرانجام میرساند.

بنا بر این گزارش، کاربرد فرایند جدید به عنوان مثال در مواردی که با توجه به فرایند ساخت و ساز و یا تغییرات عمرانی، تغییر محل و یا جایگزینی درختان جلوی ملک ضرورت پیدا میکند، موجب صرفهجویی قابل توجه در وقت و
پیگیریهای لازم میشود، چراکه بر خلاف روال اداری سنتی که نیازمند مکاتبات و پیگیریهای اداری متعدد از بخشهای مختلف بود، اکنون پرونده مربوط از طریق سامانه فضای سبز به بخشها و سازمانهای ذیربط ارسال شده و روند پیشرفت پرونده و نتایج آن نیز در همین سامانه ثبت و پیگیری میشود.

این امر شهروندان را از پیگیری حضوری و تردد در محیطهای اداری متعدد جهت رسیدگی به درخواست خود بینیاز میکند. همچنین در صورتی که دریافت خدمات مورد نظر، مشمول هزینه باشد، امکان محاسبه و پرداخت آن از طریق همین سامانه میسر شده است که علاوه بر تسریع انجام امور، با توحه به شرایط خاص فعلی از حیث شیوع بیماری کرونا، در کاهش رفتوآمدهای غیرضروری و قطع زنجیره انتقال بیماری مؤثر است.

همچنین شهروندان با مراجعه به سامانه جامع فضای سبز که از سوی سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد مدیریت میشود، بدون نیاز به مراجعه حضوری، امکان ثبت درخواستهایی در خصوص هرس، جابجایی و یا قطع درختان را دارند. این سامانه که از طریق نشانی اینترنتی
https://gsms.mashhad.ir برای عموم مردم در دسترس است، خدمات مختلفی را در ارتباط با فضای سبز شهری در اختیار متقاضیان قرار میدهد.

استفاده از سامانه فضای سبز شهرداری مشهد، به سادگی و صرفا با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه، قابل انجام است. ثبت درخواست در این سامانه با استفاده از کد نوسازی صورت میگیرد که در صورت نداشتن آن، شهروندان میتوانند با استفاده از لینک قرار داده شده و بر اساس موقعیت ملک آن را روی نقشه پیدا کنند.

از این طریق میتوان به صورت رایگان درخواستهای مربوطه را برای درختان بیرون و درون ملک ثبت کرد و با شماره درخواست داده شده توسط سامانه، مراحل کار را تا رسیدن به نتیجه مورد نظر پیگیری کرد.

جهت تسهیل در دسترسی به سامانه از تلفن همراه با فعال کردن اینترنت نیز میتوان اقدام و درخواست را به راحتی ثبت کرد. امکان درج عکس از موقعیت و وضعیت درختان و نیز مشاهده مراحل رسیدگی به درخواست و پیشرفت آن از دیگر امکانات موجود در سامانه فضای سبز است که کمک شایانی در تصمیمگیری و اقدامات بعدی شهرداری خواهد بود. همچنین هر مرحله از کار توسط پیامک به شهروندان اطلاعرسانی میشود.

سامانه جامع فضای سبز شهرداری مشهد در راستای اهداف کمیسیون ماده هفت، امکان ثبت و پیگیری درخواستها در زمینه رسیدگی به درختان را به صورت الکترونیک فراهم آورده است.

فرایند هوشمندسازی فرایندها و ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان که در سالهای اخیر از برنامههای اصلی مدیریت شهری در مشهد به شمار میرود، در حال حاضر با شتاب بیشتری دنبال میشود که این امر دسترسی عموم مردم به خدمات شهرداری را بدون نیاز به مراجعه حضوری گسترش داده و این امر از جهت حفظ سلامت شهروندان به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا حائز اهمیت است.

اهواز: لیلا زرگانیان -به مناسبت هفته بسیج، آیین اهداء هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی و هزار و ۱۰۰ بسته نوشت افزاری به خانوارهای کم برخوردار رامشیر و رامهرمز علاوه بر بخش غیزانیه، یکشنبه ۲ آذر با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب، فرماندهان سپاه رامهرمز و رامشیر و رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان برگزار شد. مهندس حمید کاویان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای بسیج و تبریک هفته بسیج، گفت: همواره در کنار راهبری تولید به عنوان رسالت اصلی سازمان، عمل به مسئولیت های اجتماعی و خدمت به مردم به ویژه مجاوران تاسیسات فرآیندی در دستور کار بوده که بخش بزرگی از این خدمات را بسیجیان پایگاهمقاومت بسیج سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون بر عهده گرفته است. وی با بیان اینکه علیرغم مشکلات موجود، محرومیت زدایی و انجام خدمات فرهنگی، آموزشی و عمرانی را با جدیت پیگیری کرده ایم، افزود: در مجموع ۳۶۰۰ بسته معیشتی و ۱۵۰۰ بسته بسته نوشت افزاری را طی هفته های گذشته در قالب رزمایش کمک های مومنانه تهیه و اهدا کردیم.

سرهنگ ممبینی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان وزارت نفت-جنوب ضمن تبریک هفته بسیج و اشاره به کارآمد بودن بسیج صنعت نفت در حوزه های مختلف و آمادگی همیشگی این سازمان مردمی جهت همکاری با سازمان در حوزه های علمی، فن آوری، فرهنگی، عمرانی و آموزشی گفت: خوشبختانه موفق شدیم از آغاز سال ۹۹ تاکنون، علاوه بر گند زدایی، ضدعفونی معابر و توزیع ماسک و بسته های بهداشتی، از محل کمک های کارکنان، ۵هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و ۲هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزاری را تامین و اهداء کنيم؛ شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز ۳هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی را به همجواران تاسیسات عملیاتی اهدا کرد. در پایان از ۵ نفر به نیابت از ۵۶ فرزند شهید مناطق نفتخیز جنوب و از ۱۳ بسیجی تلاشگر پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تجلیل شد.

با تلاش اکیپ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان،شکستگی های خط انتقال آب مسیر گل گل به شهر ایلام ترمیم و آب شرب شهر وصل گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب با اعلام این خبر گفت: به دنبال گزارش شکستگی خط انتقال آب گل گل ، اکیپ تعمیرات به سرعت در محل حاضر و با تمهید کلیه مقدمات و با توجه به اینکه بایستی برای ترمیم خط انتقال مذکور آب برخی مناطق شهر ایلام قطع می شد ضمن اطلاع رسانی موضوع، عملیات ترمیم شکستگی آغاز و پس از ۹ ساعت کار بدون وقفه به اتمام رسید. دکتر تیموری افزود: خط انتقال آب گل گل به دلیل قدمت بالا و فرسودگی، هر از گاهی دچار مشکل می شود که در این راستا این شرکت طرح بهسازی چشمه گل گل و خط انتقال را در دستور کار دارد. وی تصریح کرد: طرح بهسازی چشمه گل گل و خطوط انتقال آن از جمله طرحهای فعال شرکت است که عملیات اجرایی آن آغاز و امسال به بهره برداری می رسد که با اجرای این طرح، شاهد بهبود کمی و کیفی چشمه آب گلگل خواهیم بود.

دکتر تیموری اظهار داشت: این طرح شامل بهسازی چشمه، جابجای بخشی از خط انتقال بطول ۳ کیلومتر در منطقه بانبرز و تعویض و اصلاح مسیر ۱۵۰۰ متر خط انتقال چشمه در محدوده چشمه و روستای چاویز است. وی افزود : امروز بانصب یک عدد شیرفلکه درمسیر خط انتقال گل گل از این پس هنگام تعمیرات زمان کمتری برای قطعی آب لازم است وی گفت : درگذشته تا به امروز اگر مشکلی برای خط انتقال پیش میامد بناچار بایستی آب خط انتقال قطع میشد وزمان زیادی برای وصل مجدد لازم بود ولی اکنون درصورت بروز مشکل تعمیرات با سرعت بیشتری انجام میگیرد ومدت زمان قطعی آب کاهش میابد. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در پایان ضمن پوزش و تقدیر از صبر و همکاری شهروندان گرامی، خاطرنشان ساخت : طبق اعلام و اطلاع رسانی قبلی، تمامی مجموعه همکاران اکیپ حوادث و اتفاقات شرکت در یک تلاش جهادی سعی در بر طرف نمودن مشکل داشتند که جا دارد از این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام اعلام کرد که تیم های راهداری برای خدمات رسانی در تمام راه های استان فعال شده اند. نورالله دلخواه از استقرار ۳۲ اکیپ ثابت و سیار راهداری در جادههای استان خبر داد و اظهار داشت: استقرار واحدهای راهداری مقدمه اجرای طرح زمستانه را فراهم میکند. وی افزود: تیم های ثابت و سیار راهداری استان علاوه بر رصد روزانه محورهای مواصلاتی به رفع نواقص جادهها، بهروز کردن علایم و نشانههای بازدارنده و تحکم کننده هشداری در محورهای مواصلاتی اقدام میکنند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه تیم های راهداری با بیش از ۲۲۶ دستگاه و ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در پایگاه های راهداری استان مستقر شده اند، یادآور شد: گشت زنی در جاده ها با هدف امداد رسانی و تسهیل تردد وسایل نقلیه و رفع مشکلات احتمالی در جاده های استان از وظایف این گروه ها است. دلخواه تاکید کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع نیروهای راهداری هم اکنون تمامی محورهای استان باز و هدایت ترافیک در آنها به خوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه الکترونیکی و آنلاین راهداری برای اطلاع رسانی از وضعیت جاده های استان اضافه کرد: رانندگان با مراجعه به این سامانه به نشانی
http://www.141.ir از وضعیت راه های استان و شهرها با خبر شوند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از کاهش ۴۹ درصدی تلفات حوادث رانندگی استان در سال جاری خبر داد و گفت: طبق آمار ارایه شده توسط پلیس راه و پزشکی قانونی در هفت ماه سپری شده از سال جاری، تعداد ۵۸ فقره تصادف منجر به فوت در استان ایلام ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۹ درصد کاهش داشته است.

مهندس مختاری شهردار شهرقدس خبر داد:

افتتاح ۴ سالن ورزشی در شهرقدس ، افزایش ۲۰ هزار متری سرانه ورزشی شهر قدس را در پی داشته است

علی کیوانی قدس ، مهندس مسعود مختاری، توجه به حوزه ورزش را یکی از اولویتهای شهرداری قدس عنوان کرد و در این باره اظهار داشت: احداث اماکن و فضای ورزشی با اهدافی همچون افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان، تفریح سالم و تقویت ورزش قهرمانی، طی سالهای اخیر، به طور جدی از سوی مدیریت شهری دنبال میشد و از طرف دیگر ورزش بر نشاط اجتماعی و کاهش آسیبهای شهری تأثیر مثبت دارد و از سیاستهای شهرداری توجه به این موضوع از طریق افزایش فضای ورزشی میباشد. وی افزود: تخصیص سرانه ورزشی علاوه بر افزایش عدالت در دسترسی به فضاهای ورزشی و ارتقای نشاط اجتماعی، بستر لازم برای تنوع بخشی به ورزش قهرمانی و همگانی را فراهم میکند.

مهندس مختاری با تاکید بر توسعه سرانه ورزشی شهرستان قدس گفت: افزایش سرانه ورزشی یکی از ارکان رشد و گسترش ورزش در تمامی ابعاد و زمینههاست و این مورد به شدت در این منطقه احساس میشد و با بررسیهای صورت گرفته برنامه ریزی در حوزه ارتقای فضای ورزشی انجام گرفت. شهردار شهرقدس بیان داشت: با بررسیهای انجام گرفته در حوزه ورزش ۴ سالن ورزشی تکمیل و تحویل جامعه ورزشی شد که ۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی شهرستان قدس اضافه شده است این سالنها شامل سالن شهید حیدری و سالن خانه کشتی در منطقه دو شهرداری سالن ورزشی در خیابان نفت و سالن ورزشی خدمات موتوری در منطقه یک میباشد.

وی توجه به ورزشکاران در حوزهای تخصصی ورزش را از اولویت ها برشمرد و اظهار داشت: سالنهای ورزشی در حوزههای تخصصی مانند کشتی تکواندو کاراته خدمت رسانی میکند تا گامی مهم جهت پرورش قهرمانان در حوزههای مختلف ورزشی داشته باشیم و علاوه بر این ۲ سالن دیگر جنبه عمومی داشته و شهروندان برای ارتقای سطح سلامت و نشاط خود میتوانند استفاده بکنند.

مهندس مختاری در ادامه از آغاز عملیات اجرایی دو استخر دو قلو خبر داد و گفت: دو استخر دو قلو مجزا برای بانوان و آقایان که جمعاً چهار استخر میباشد عملیات اجرایی آن شروع شده که یکی از آنها در منطقه یک و دیگری در محله سرخه حصار میباشد که مورد نیاز این منطقه بوده است و امیدوارم تا سال آینده به بهره برداری برسد و شهروندان و ورزشکاران بتوانند به خوبی استفاده بکنند.

وی عنوان داشت: امیدواریم با اجرایی شدن پروژههای در دستور کار طی سال جاری، گام مهمی در توسعه ورزش و نیز رفاه شهروندان برداریم و شاهد نشاط و امنیت خاطر و روان شهروندان به خصوص جوانان شهر قدسی باشیم.