هدف PSG فتح ليگ قهرمانان است  
اوناي امري، سرمربي پاري سن ژرمن در مورد ديدار تيمش برابر سلتيک صحبت کرد. با جذب ستارگان بزرگ و گرانقيمت، مالکان پاري سن ژرمن از امري انتظاري به جز فتح ليگ قهرمانان ندارند. اونا امري گفت: "من مي‌دانم که ليگ قهرمانان هدف بزرگ باشگاه است؛ اما عليرغم علم به اين موضوع که رسيدن به اين هدف دشوار است اما ما شرايط مساعدي داريم.
مسئوليت بزرگ روي دوش من قرار دارد اما پاري سن ژرمن هم باشگاه بزرگي است و رقباي بزرگي در اروپا دارد که سلتيک يکي از آنهاست. من نمي‌دانم که آيا ما مدعي قهرماني هستيم يا نه‌اما با اين بازيکنان و کيفيت تيمي‌که داريم، بايد امسال به قهرماني نزديک تر باشيم.

رئال مادريد در فکر تداوم رکورد فوق‌العاده  
رئال مادريد فصل جديد ليگ قهرمانان را با ديدار فردا شب خود برابر آپوئل آغاز خواهد کرد.بررسي‌ها نشان مي‌دهد که کهکشاني‌ها که در 4 فصل اخير 3 بار فاتح اروپا بوده‌اند، نبايد نگراني خاصي در مرحله گروهي داشته باشنداز اکتبر 2012 و شکست تيم مورينيو برابر دورتموند با نتيجه 1-2، اين تيم 29 بازي متوالي است که در مرحله گروهي شکست نخورده و حاصل اين بازي‌ها 22 بازي و 7 تساوي براي قوهاي سپيد بوده است.رئال مادريد از سال 1995 موفق به 13 صعود به عنوان تيم اول و 8 صعود به عنوان تيم دوم در مرحله گروهي شده است.

ايگواين: رونالدو بهترين مهاجم همه دوران‌هاست  
گونسالو ايگواين چيزي با زدن سيصدمين گل دوران فوتبالش فاصله ندارد و اين اتفاق ممکن است امشب برابر بارسلونا رخ دهد. ايگواين وقتي تنها 18 سال سن داشت، از ريورپلات به رئال مادريد پيوست و 7 سال درخشان را در اين باشگاه سپري کرد. او سال 2013 راهي ناپولي شد و تابستان سال گذشته با رقم 90 ميليون يورو به يوونتوس پيوست. رونالدوي برزيلي کمي‌بعد از پيوستن ايگواين به رئال، با ترک کهکشاني‌ها راهي ميلان شد ولي چند جلسه تمريني فرصت خوبي براي ايگواين بود تا از نزديک با الگوي خود روبرو شود. ايگواين در مورد رونالدو به گاردين گفت:« ميليون‌ها بار گل‌هاي رونالدو را تماشا کرده‌ام و بايد بگويم که از نظر من او بهترين مهاجم همه دوران‌هاست».


پيروزي تيم ملي واليبال ايران برابر نايب‌قهرمان المپيک
تيم‌ملي واليبال ايران موفق شد در نخستين ديدارش از رقابت‌هاي واليبال جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ که در ژاپن برگزار مي‌شود با نتيجه سه بر دو ايتاليا را شکست دهد.
به نقل از ايسنا، در آغاز هفتمين دوره رقابت‌هاي واليبال جام بزرگ قهرماني قاره‌ها که از ديروز (سه‌شنبه)، بيست و يکم شهريور ماه و با حضور شش تيم برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و به ميزباني دو شهر ناگويا و اوساکا در ژاپن برگزار مي‌شود، تيم ملي واليبال ايران موفق شد در نخستين ديدارش با نتيجه سه بر دو ايتاليا را از پيش رو بردارد.
تيم ايران با ترکيب سعيد معروف، ميلاد عبادي پور، سيد محمد موسوي، فرهاد قائمي، امير غفور و سامان فائزي وارد زمين شد.
شاگردان ايگور کولاکويچ با امتيازهاي ۲۵ بر ۱۹، ۲۳ بر ۲۵، ۲۸ بر ۲۶، ۲۹ بر ۳۱ و ۱۵ بر ۱۱ برابر ايتاليا، نائب قهرمان المپيک به پيروزي رسيدند و ضمن کسب دو امتياز شيرين توانستند انتقام شکست اخير در هفته نخست ليگ جهاني را بگيرند. شاگردان بلنجيني هم در نبود دو ستاره خود، ايوان زايتسف و عثمان خوانترينا نتوانستند عملکرد قابل قبولي را از خود نشان دهند و در اولين‌گام مغلوب بلند قامتان ايران شدند.
تيم ايران در دوره قبلي جام بزرگ قهرمانان جهان در سال ۲۰۱۳ هم موفق شده بود، سه بر دو ايتاليا را شکست دهد اما در چهار تقابل قبلي برابر لاجوردي پوشان مغلوب شده بود.
ايتاليا با يک مدال طلا و دو مدال برنز سومين تيم پرافتخار جام بزرگ قهرمانان جهان به حساب مي‌آيد.
در نخستين ديدار ديروز سه شنبه برزيل سه بر صفر فرانسه را شکست داد.
کولاکوويچ: سطح کيفي بازي ايران نسبت به ليگ جهاني بسيار بالا رفته است
سرمربي تيم واليبال ايران گفت: هرچند ايتاليا اشتباهات زيادي داشت اما عملکرد خوب ايران در دريافت و تبديل توپ‌ها به‌امتياز از پشت خط باعث پيروزي ما شد.
ايگور کولاکوويچ پس از پيروزي سه بر دو تيم واليبال ايران برابر ايتاليا در نخستين ديدارش در جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷، درباره کسب اين برد ارزشمند اظهار کرد: در اين ديدار ما موفقيت بزرگي را کسب کرديم و برابر يکي از قدرتمندترين تيم‌هاي اروپا به پيروزي رسيديم. در شروع فصل ما سه بر صفر برابر ايتاليا شکست خورده بوديم. در اين بازي هم فرصت داشتيم که سه بر يک برنده بازي شويم اما اين شانس را از دست داديم ولي با اين حال بسيار از اين پيروزي خوشحالم.
او ادامه داد: ما با اميد و آرزوهاي بسياري پا به اين تورنمنت گذاشته‌ايم و به دنبال خلق شگفتي در برابر تيم‌هاي قدرتمندتر از خود در جهان هستيم. در اين ديدار اولين شگفتي را خلق کرديم و اين فرصت را داريم تا در برابر برزيل، آمريکا و فرانسه و ژاپن هم به برتري دست يابيم.
کولاکوويچ تاکيد کرد: آمريکا دارنده مدال برنز المپيک است و برزيل مدال طلاي المپيک را در کارنامه دارد. ژاپن هم جزو تيم‌هايي است که در زمين خود بسيار قدرتمندانه بازي مي‌کند و نيز فرانسه قهرماني ليگ جهاني را يدک مي‌کشد، پس ما در هر روز مي‌توانيم با کسب پيروزي يک سورپرايز داشته باشيم.
سرمربي تيم ملي واليبال ايران افزود: در بازي برابر ايتاليا، تفاوت‌هايي بين بازي دو تيم مشهود بود. ايتاليايي‌ها اشتباهات زيادي داشتند و ريسک بالايي را انجام دادند. ايتاليا هرچند بيش‌تر از ايران موفق به دفاع روي تور شد اما در مقابل ايران در دريافت و تبديل توپ‌ها به‌امتياز از پشت خط فوق‌العاده ظاهر شد. ما در ليگ جهاني در چنين سطحي بازي نکرديم. در اين ديدار هر ست بسيار نزديک دنبال شد. کولاکوويچ در پايان گفت: از اين که با پيروزي اين ديدار را به پايان رسانديم خوشحالم ولي ما پنج ست بازي کرديم و بايد براي ديدار چهارشنبه برابر آمريکا به خوبي استراحت کنيم.
بلنجيني: ايران با شايستگي پيروز شد
سرمربي تيم ملي واليبال ايتاليا گفت: هرچند در ست چهارم بتزي خوبي را ارائه کرديم ولي موفق به شکست تيم ايران نشديم.
پس از شکست سه بر دو تيم ملي واليبال ايتاليا برابر ايران در نخستين روز از جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷، جيان لورنزو بلنجيني در نشست خبري پايان بازي در مورد عملکرد تيمش اظهار کرد: از نتيجه اصلا رضايت ندارم. همان‌گونه که کاپيتان تيم گفت، در حالي که فرصت پيروزي در ست سوم برايمان فراهم بود اما نارحتيم که نتوانستيم به برتري دست يابيم.
سرمربي ايتاليا در ادامه صحبت‌هايش افزود: در ابتداي ست سوم شروع خوبي نداشتيم و هماهنگ نبوديم اما با ارائه عملکرد مناسب در ست چهارم اميدوار به پيروزي در ست پنجم بوديم ولي موفق نشديم.
بلنجيني در پايان گفت: با اين که نتوانستيم برابر ايران به پيروزي برسيم اما ايران واقعا شايسته اين پيروزي بود.
معروف: مي‌توانيم بهتر از اين‌ها بازي کنيم
کاپيتان تيم ملي واليبال ايران گفت: پس از عملکرد بد در ليگ جهاني فشار زيادي بر روي تيم ملي بود ولي با اين پيروزي شروع خوبي داشتيم.
سعيد معروف پس از پيروزي سه بر دو ايران در نخستين ديدارش برابر ايتاليا در جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷، در نشست خبري پايان بازي گفت: بسيار خوشحاليم که با پيروزي تورنمنت را آغاز کرديم و اين براي‌مان بسيار مهم بود. ما تحت فشار بالايي بازي کرديم و حتي موقعيت آن را داشتيم تا در ست چهارم کار را تمام کنيم اما موفق نشديم. در ست پنجم بسيار کم اشتباه ظاهر شديم اما نمي‌توانم بگويم از عملکردمان راضي هستيم زيرا مي‌توانيم بهتر از اين هم بازي کنيم. کاپيتان تيم ملي واليبال ايران افزود: ما يک ليگ جهاني بسيار بد را پشت سر گذاشتيم و به همين دليل فشار زيادي بر روي ما بود. من سال‌هاي زيادي براي تيم ملي ايران بازي کرده‌ام و روزهاي خوب و بد بسياري را تجربه کرده‌ام اما جوانان و نوجوانان ايران در قهرماني جهان در رده‌هاي خود بسيار خوش درخشيده‌اند. نوجوانان ايران قهرمان جهان شده‌اند و خود ما هم در سال‌هاي اخير در ليگ جهاني بازي کرده‌ايم بنابراين مي‌توانيم با تيم‌هاي قدرتمند بازي کنيم و از بازي برابر آن‌ها کسب تجربه کنيم.
نوشاد عالميان در سيد 12 رقابت‌هاي کاپ آسيا
سيدبدني رقابت‌هاي تنيس روي ميز کاپ آسيا در هند مشخص شد. به نقل از تسنيم، با اعلام کنفدراسيون تنيس روي ميز آسيا، سيدبندي مسابقات کاپ آسيا که از تاريخ 15 تا 17 سپتامبر در احمدآباد هند برگزار مي‌شود، با حضور نوشاد و نيما عالميان و همچنين ندا شهسواري مشخص شد. اين سيدبندي بر اساس رنکينگ جهاني بازيکنان حاضر در اين تورنمنت در ماه آگوست سال 2017 است که نوشاد عالميان با رنکينگ 71 در سيد 12، نيما عالميان با رنکينگ 100 در سيد 14 و در بخش بانوان ندا شهسواريي با رنکينگ 284 در سيد 15 قرار دارند.

پورعلي فرد: تيم ملي پاورليفتينگ بانوان جعلي است
رئيس فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام به شايعه تشکيل تيم ملي پاورليفتينگ بانوان واکنش نشان داد. ناصر پور علي فرد، رييس فدراسيون بدنسازي گفت: تيم ملي بانوان پاورليفتينگ يک عنوان غيرقانوني و جعلي است و با متوليان اين اقدام غير قانوني برخورد جدي خواهيم داشت. رئيس فدراسيون بدنسازي و پرورش اندام و پاورليفتينگ با بيان مطلب فوق افزود: متاسفانه اخيراً مشاهده شده است که برخي افراد و گروه‌ها بطور غير قانوني اقدام به فريب و اعزام بانوان تحت عنوان "تيم ملي پاورليفتينگ بانوان" مي‌نمايند. ناصرپورعلي فرد در ادامه گفت: اين اقدامات غير قانوني و جعلي مي‌باشد و به صراحت اعلام مي‌کنيم که عوامل اصلي اين اتفاقات را به مراجع قانوني و ذي صلاح معرفي مي‌کنيم.

حرف‌هاي سردار مغرضانه و غيرکارشناسانه است
رييس کميته ضد دوپينگ فدراسيون سوارکاري به شايعات اخير پيرامون کورس اسبدواني تهران واکنش نشان داد. چند روز قبل بود که سردار آزمون، مهاجم تيم ملي فوتبال ايران درباره اتفاقات مشکوک در کورس اسبدواني تهران متني را منتشر کرد. او در اين اظهارنظر درباره دوپينگ اسب‌ها هشدار داده بود. صحبت‌هاي آزمون که خودش در سوارکاري فعاليت مي‌کند و در چند مرحله از کورس تهران اسب او شرکت داشته، باعث واکنش فدراسيون شده است.  بعد از چند روز علي حسيني، رييس کميته مبارزه با دوپينگ فدراسيون سوارکاري در واکنش به اظهارات سردار آزمون بيانيه اي را منتشر کرد. بخشي از متن اين بيانيه را در ادامه مي‌خوانيد:  نمونه گيري از اسبها جهت آزمايشات دوپينگ توسط دکتر دامپزشک اعزامي‌از سوي فدراسيون سوارکاري و نيز در حضور مالک، مربي و يا نماينده اسب انجام پذيرفته و ظروف نمونه گيري از شرکت‌هاي مورد تاييد مجامع بين المللي که تنها بدين منظور توليد مي‌شود، انجام مي‌گردد. مراحل نمونه گيري، کدگذاري و پلمپ نمونه‌ها با حضور مالک، مربي يا نماينده ايشان انجام و اثر انگشت ايشان بر روي کليد کد نمونه نزد فدراسيون سوارکاري حفظ مي‌گردد.