کد خبر: ۲۲۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
جو بایدن رییس جمهور ۸۰ ساله آمریکا روز پنجشنبه پس از تبریک به فارغ التحصیلان آکادمی نیروی هوایی آمریکا در کلرادو, روی صحنه تعادل خود را از دست داد و به زمین خورد.

رییس جمهور آمریکا بار دیگر زمین خورد

ایرنا نوشت: جو بایدن رییس جمهور ۸۰ ساله آمریکا روز پنجشنبه پس از تبریک به فارغ التحصیلان آکادمی نیروی هوایی آمریکا در کلرادو, روی صحنه تعادل خود را از دست داد و به زمین خورد.

به گزارش از "نیویورک پست" زمین خوردن فرمانده کل قوای آمریکا با تعجب حاضران در این مراسم همراه بود درحالی که محافظان وی به سرعت او را از زمین بلند کردند.

بایدن، ۸۰ ساله، مسن‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است و تلاش می‌کند در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری پیروز شود.

کاخ سفید در مورد وضعیت سلامتی رئیس جمهور آمریکا پس از زمین خوردنش اظهار نظر نکرد، اما یک خبرنگار دقایقی بعد از این سانحه گفت که "به نظر می‌رسد حال بایدن خوب است. "

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند بایدن پس از آنکه از جایش بلند شد، به یک کیسه شن سیاه روی صحنه اشاره کرد که نشان می‌داد پایش به این کیسه خورده و تعادلش را از دست داده است.

بایدن حداقل چهار بار از روی پله‌های هواپیمای ریاست جمهوری موسوم به ایر فورس وان افتاده و یک بار با دوچرخه به زمین خورده است.

اگر بایدن دور دوم ریاست جمهوری خود را به پایان برساند، وی ۸۶ ساله خواهد شد.

دونالد ترامپ، ۷۶ ساله و رئیس جمهور سابق آمریکا, نامزد اول جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری است، اگرچه او با تعداد زیادی از رقبا از جمله ران دیسانتیس ۴۴ ساله فرماندار فلوریدا مواجه است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار