کد خبر: ۱۰۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
معاون استاندار فارس:
شیراز – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هماهنگی وهمراهی مناسبی میان تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه ههای استان وجود دارد که باعث موفقیت می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد احمدی زاده ظهر سه شنبه در دیدار با معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس تاکید کرد: خوشبختانه استان فارس میزبان خیرین بزرگی است که همواره در مباحث مختلف ورود می‌کنند.

وی ادامه داد: در بحث شروع ویروس کرونا خیرین استان فارس مانند گذشته پیشقدم شدند که در این راستا روحانیون و طلاب نیز کمک‌های بسیاری داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در استان فارس تاکنون حدود ۷۰ نفر جان خود را از دست دادند، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده روحانیون داوطلب مراسم فوتی‌ها را انجام دادند.

احمدی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در خصوص ساخت و اتمام خانه‌های عالم در استان فارس همکاری‌های لازم انجام می‌شود یادآور شد: با توجه به شرایط ویژه مالی خانه‌های عالم استان که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند را حمایت می‌کنیم تا به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه هماهنگی و همراهی مناسبی با سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس وجود دارد که این همراهی در مباحث مختلف باعث پیشرفت و موفقیت کار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار