کد خبر: ۱۰۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
تولیت آستان قدس رضوی:
نیشابور- تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه این آستان رقیب بخش خصوصی نیست، گفت: آمادگی کافی برای حمایت از بخش خصوصی را داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام احمد مروی در حاشیه افتتاحیه بخشی از شهرک نخریسی خراسان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای تحقق شعار سال برنامه‌های خوبی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی و داروسازی خواهیم داشت که به رشد روز افزون این بخش‌ها کمک فراوانی خواهد کرد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به حمایت از بخش خصوصی توسط این استان، افزود: هدف اصلی ما اشتغال زایی است، لذا آمادگی کاملی داریم تا از بخش خصوصی حمایت کنیم و در حوزه‌هایی که بخش خصوصی حاضر به ریسک نیست، آستان قدس رضوی این ریسک را می‌پذیرد تا راه را برای فعالیت بخش خصوصی باز شود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دستگاه‌های دولتی و نهادهایی که در حوزه تولید فعالیت می‌کنند نباید رقیب بخش خصوصی باشند، تاکید کرد: هدف اصلی ما ایجاد اشتغال است لذا در همه زمینه‌ها به این بخش کمک کرده و خود را رقیب آنها نمی‌دانیم.

حجت الاسلام مروی بیان کرد: در حوزه‌هایی که امکانات، قدرت و تجربیات لازم را داریم، در اختیار بخش خصوصی قرار خواهیم داد. در حال حاضر در حوزه کشاورزی این پروسه به خوبی در حال انجام است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه آمادگی ایجاد بازار برای بخش خصوصی را داریم، ابراز کرد: سیاست و اولویت ما در هر حوزه‌ای ایجاد اشتغال است نه درآمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: