کد خبر: ۲۳۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
توسط علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری
در نخستین اجلاس ملی ورزش، تجارت و کسب‌وکارهای نوین از پوستر اولین همایش و نمایشگاه ملی معدن، صنایع معدنی و ورزشی رونمایی شد.

پوستر اولین همایش و نمایشگاه ملی معدن، صنایع معدنی ورزش رونمایی شد

به گزارش تجارت آنلاین، نخستین اجلاس ملی ورزش و تجارت و کسب‌وکارهای نوین با مشارکت وزارتخانه‏‌های ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت و همکاری مجامع علمی و دانشگاهی و سازمان‌های دولتی و غیردولتی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری ، محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت، چهره‌های پیشکسوت ورزش و فعالان حوزه معدن برگزار شد، برترین‏‌های اقتصاد و صنعت ورزش ایران معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از پوستر اولین همایش و نمایشگاه ملی معدن، صنایع معدنی  ورزش توسط علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری رونمایی شد.

 

گروه توسعه همکاری های صنعت معدن ورزش

بر اساس این گزارش در ابتدای مراسم رئیس كانون دانش، صنعت و بازار تجهیزات ورزشی معاونت علمی ریاست‌جمهوری بابیان اینکه در حال حاضر٥٠٠ هزار مربي ورزشي، ١٠٠ هزار ورزشكار حرفه‌ای، هزار واحد تجهيزات ورزشي و ١٠ هزار ميليارد تومان كالاي ورزشي در سال توليد می‌شود از رونمايي شناسنامه‌های توليدكنندگان كالاهاي ورزشي در اين مراسم خبر داد.

گفتنی است در مراسم نخستین اجلاس ملی ورزش و تجارت و کسب‌وکارهای نوین در بخش تشکل‌های ورزشی نیز از تلاش فدراسیون قایقرانی، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، انجمن ساواته، باشگاه ملوان بندر انزلی، باشگاه تاکتیک برتر و کانون هواداران باشگاه سپاهان قدردانی شد.

گروه توسعه همکاری های صنعت معدن ورزش

نام:
ایمیل:
* نظر: