کد خبر: ۱۱۹۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
دکتر افضلی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره در جلسه دیروزشورای مدیران در جمع اعضاء هیأت مدیره، مشاورین، معاونین و مدیران ارشد گفت: منفعت شرکت دخانیات ایران باید در تمامی سطوح و ارکان در اولویت نخست قرار داشته باشد. باید برای بقاء و ماندن در فضای کسب و کار پر رقابت و پیچیده کنونی، هوشمندانه و حرفه ای با مسائل پیرامونی برخورد کنیم و با روحیه جنگندگی، استقامت و شجاعت برای آینده ی بهتر گام برداریم.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره افزود : در شرایط کنونی توانسته ایم با کسب اطلاعات و آنالیز وضعیت تغییرات شرکت های فعال، کاملاً بر بازار مسلط و مسلح باشیم و دیگر تصمیم گیری های کلان هیجانی و بدون قاعده نخواهد بود .
دکتر افضلی افزود: مسیر حرکت شرکت دخانیات ، درست و منطقی ترسیم شده است و امروز تلاش می گردد، تصمیمات بر اساس بررسی های دقیق و کارشناسی گرفته شود و قطعا نتایج دستاوردهای مثبت آن نیز در آینده ی نزدیک مشاهده خواهد شد.
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره تصریح کرد : یک شرکت با توان رقابتی بالا، بدون فرآیندهای شفاف، برنامه ریزی حساب شده و سیاست گذاری های منطبق با واقعیات موفق نخواهد بود و بدون تردید ایجاد حواشی و منحرف کردن مدیریت از مسائل اصلی به مسائل حاشیه ای برای عدم توجه به مسائل مهم و اساسی می باشد، اما بدخواهان بدانند که همت، ایمان و اراده برای بهبود شرایط در بدنه ی شرکت دخانیات بی انتهاست .
دکتر افضلی در خصوص امکانات رفاهی در اختیار شرکت برای استفاده کارکنان شرکت تاکید نمود: باید کلیه امکانات با بهسازی و بازسازی در اختیار کارکنان شرکت قرار گرفته و شرایطی را ایجاد کنیم که کارکنان از حضور در شرکت احساس افتخار کنند و این حس عمومی نیز به خانواده های همکاران محترم منتقل شود که درصورت انتقال این حس خوب و بالا بردن امید و نشاط روز افزون دیگر تخریب های بی مبنا، مشکلی در مسیر حرکت رو جلو پیش نخواهد آورد و اثر گذاری نیز نخواهد داشت.
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره در خصوص مطالباتِ قانونی ایثارگران و عدم پرداخت آن در سالهای گذشته گفت: مطالباتِ معوق خانواده بزرگ و ارزشمند ایثارگران شاغل در شرکت دخانیات که در سال های گذشته پرداخت نشده و بلاتکلیف باقی مانده بود، با برنامه ریزی و مدیریت هزینه ها به زودی پرداخت خواهد شد .
دکتر افضلی با اشاره به عملکرد بخش های تولیدی و فروش شرکت و افزایش 30 و 33 درصدی در فروش نخی و ریالی سه ماهه اول سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال 98 و ارتباط آن با معیشت پرسنل گفت: طرح جدیدی با عنوان پرداخت بهره وری تولید به پرسنل آماده و تدوین شده است که به زودی رونمایی و اجرایی شده و معوقات غیر نقدی تسهیلات رفاهی مربوط به سال گذشته پرسنل نیز پرداخت می گردد.
مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره با اشاره به برخی حاشیه سازی های ایجاد شده اظهار داشت : به هر میزانی شرایط شرکت دخانیات بهبود یابد، حاشیه سازی ها بیشتر و بیشتر خواهد شد و تمامِ تلاش و هدف گذاری دشمنان این ملت و سرزمین، درگیر کردن شرکت به مسائل جزیی و سرگرم کردن ارکان شرکت دخانیات ایران به مسائل حاشیه ای است، ولی شرکت دخانیات ایران دیگر بازیگر زمین های کوچک نیست و قطعاً باید از بازار مصرف 35 هزار میلیارد تومانی سیگارت در کشور، سهمِ واقعی خود را کسب کرده و با آرامش و با هماهنگی نهادهای بالادستی نسبت به تبیین شرایط برای شفاف شدن وضعیت صنعت دخانیات کشور تلاش کنیم .
دکتر افضلی با تاکید بر اینکه راه نجات شرکت دخانیات ایران احیای سهم بازار از دست رفته است، افزود : با افتخار و مقتدرانه در خدمت گذاری به کارگران تلاش کرده و برای بهبود شرایط شرکت گام های عملیاتی را محکم بر می داریم و این قدم های مثبت و تشخیص درست مسیر حرکت ، باعث شده است که دشمنان قسم خورده که هیچگاه از بودن آرامش در کشور و پیشرفت و توسعه خرسند نبوده اند؛ از بهبود شرایط شرکت دخانیات خوشحال نباشند.
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره اظهار داشت : نزدیک به 90 درصد از مطالبات کشاورزان توتون کار و تنباکو کار مربوط به کشت سال 1398 تسویه و پرداخت شده است و این پرداخت ها در روزهای آتی برای تسویه کامل مطالبات ادامه خواهد داشت.
دکتر افضلی با تاکید بر ضرورت هماهنگی های درون سازمانی و هم افزایی بیشتر میان معاونین و مدیریت های میانی و با اشاره به تدوین راهبرد شرکت در سال جاری افزود: توسعه و ایجاد شبکه توزیع مویرگی از الزامات مهم در احیاء سهم در بازار مصرف می باشد و برای اجرایی شدن روش توزیع مویرگی در شرکت دخانیات ایران، کلیه ارکان نهایت همکاری و پشتیبانی را با مدیریت های تخصصی و عملیاتی داشته باشند

نام:
ایمیل:
* نظر: