کد خبر: ۱۴۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
با حضور معاون استاندار تهران:
پیشوا- پروژه فرهنگی ورزشی شهرداری پیشوا با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی صبح پنج شنبه در سفر به شهرستان پیشوا که با حضور فرماندار پیشوا، مدیر کل دفتر فنی و مدیرکل شهری و شوراهای استانداری و جمعی از مسئولان، ضمن بازدید از ایستگاه راه آهن، اجرای پروژه پل‌های روگذر قلعه سین و محمدآباد را از نزدیک بررسی کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز پروژه ساختمان اداری، ایستگاه آتش‌نشانی و مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری پیشوا مورد بازدید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: پروژه ساختمان اداری شهرداری در زیر بنای ۵ هزار مترمربع و در ۵ طبقه در حال احداث است که در حال حاضر فاز یک، ۹۵ درصد و فاز دو، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: فاز یک ساختمان اداری شهرداری به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع و در ۳ طبقه در ایام الله دهه فجر افتتاح می‌شود و فاز دو نیز شامل پارکینگ و نیم طبقه آخر در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

چراغعلی بیان داشت: با افتتاح فاز یک و با هدف افزایش و تمرکز سطح خدمات به ارباب رجوع، مجموعه‌های اداری شهرداری شامل مدیریت، معاونت‌ها و تمامی واحدهای اداری و فنی به این ساختمان منتقل می‌شوند.

معاون استاندار تهران عنوان داشت: پروژه فرهنگی ورزشی شهرداری پیشوا نیز در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در حال احداث است و شامل مجموعه‌ای کامل از استخر و سالن حرفه‌ای مسابقات، استخر کودک، جکوزی، سونا، رختکن، کافه، فروشگاه، رستوران، مجموعه اقامتی است.

بر اساس این گزارش معاون استاندار تهران در این سفر از پروژه استادیوم ۵ هزار نفری این شهرستان نیز بازدید کرد که طی آن نقطه نظرات کارشناسی و راهکارهای لازم جهت تسریع در روند اجرایی پروژه ارائه شد.

گفتنی است که کلنگ این ورزشگاه با حضور وزیر ورزش و جوانان در زمینی به مساحت ۷ هکتار به زمین زده شد که تاکنون بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز اول استادیوم ورزشی پیشوا شامل احداث زمین چمن مصنوعی، پیست دو میدانی، سکوی تماشاچیان، رختکن، سرویس بهداشتی، برج نوری و ساختمان اداری بوده و این پروژه در حال حاضر در مرحله نصب چمن مصنوعی و احداث سکوی تماشاچیان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار