کد خبر: ۲۲۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۵
سرویس جدید سئوی وب 24 در بستری نو با نام "مناگ" قرار است با مشاوره تخصصی، نظارت دقیق و مداوم، استراتژی حرفه‌ای و گزارش‌دهی منظم، به سئوکاران خدمات دهد.

رشد سئونویسی و افزایش فروش با خدمات

سرویس جدید سئوی وب 24 در بستری نو با نام "مناگ" قرار است با مشاوره تخصصی، نظارت دقیق و مداوم، استراتژی حرفه‌ای و گزارش‌دهی منظم، به سئوکاران خدمات دهد.

به گزارش تجارت آنلاین،مدیر عامل وب 24 با رونمایی از سرویس جدید سئوی این شرکت در جمع خبرنگاران گفت: مُناگ سرویس جدیدی متشکل از ۴ رکن اصلی یا چهار بعد است که شامل موارد زیر می‌شود: مشاوره تخصصی سئو، نظارت دقیق بر اجرای اصولی روند، استراتژی حرفه‌ای و گزارش‌دهی دقیق و منظم.

زضا شیرازی در ادامه در توضیح خدمات مناگ گفت: زمانی که این خدمت را شروع می‌کنیم در ابتدای کار سه گزارش تهیه می‌شود گزارش اول شناخت است که برای آشنایی با مشتری، منابع و کسب‌وکار او تهیه می‌شود. سپس یک گزارش مرحله اولیه ایجاد می‌کنیم که در مورد وضعیت کنونی و شاخص‌های عملکرد فعلی است. نهایتا یه گزارش تحلیلی تهیه می‌شود که شامل موارد متعددی مانند بخش‌های فنی، محتوایی، وضعیت رقبا، ساختار وب‌سایت و اجزای دیگر است. از خروجی این سه گزارش، استراتژی تعریف می‌شود و مسیری که قرار است ما را به هدف برساند را مشخص می‌کنیم. این فقط بخش اول کار است. در ادامه با توجه به تحلیل‌ها ممکن است برنامه‌ریزی‌های جدید انجام شود یا اصلاحاتی را ایجاد کنیم حتی ممکن است مواردی باشد که تا کنون توسط آن کسب‌وکار اجرا نشده و باید ایجاد شود. سپس به صورت ماهانه تاثیر اتفاقات مختلف در خروجی و در راستای هدف سنجیده می‌شود. این جلسات مشاوره ادامه دارد و با گروه‌هایی که ایجاد می‌کنیم به صورت روزانه با مشتری در ارتباط هستیم.

شیرازی با اشاره به اینکه بخشی از خدمات مناگ به کمک ابزار کاربردی تهیه می‌شود گفت: مجموعه ما ابزار جت‌سئو را هم در اختیار دارد که اولین ابزار سئوی ایرانی است. ما داده‌ها و گزارش‌های آن را بومی کرده‌ایم به‌طوریکه نتایج آن مختص ایران است. اکنون در جت سئو روی پنج میلیون کلمه فارسی تحلیل انجام شده است.

مدیرعامل وب 24 در پاسخ به تجارت آنلاین، در خصوص فیدبک مخاطبان نسبت به مناگ طی هفته اخیر که از راه اندازی آن می گذرد چه بوده است گفت: مخاطبان ما استقبال خوبی نسبت به مناگ و ارائه خدمات آن داشته و تا کنون بازخوردهای خوبی داشته ایم. 

وی افزود: اما نام مناگ کمی برای مخاطب دارای ابهام بوده و گنگ است و به دلیل اینکه نام مناگ هم جدید و ترکیبی است امکان بازخورد و فیدبکهای بیشتر وجود دارد به طوریکه تا کنون فرمهای زیادی پر شده و درخوئاست داده شده اما شاید هنوز آنطور که باید نمی دانند به طور کامل که چه خدماتی را شامل می شود؛ از طرفی دیگر نسبت به خدمات مناگ هم هنوز ناآشنا هستند که به مرور درصدد شناساندن آن و چگونگی استفاده از کاربردهای آن هستیم.

شیرازی در مورد فرایند راه‌اندازی مناگ در وب ۲۴ گفت: چند ماه پیش در شبکه‌های اجتماعی یک نظرسنجی انجام دادیم که حدود پنج هزار نفر به آن پاسخ دادند و از شرکت‌ها پرسیدیم که کار سئو را به چه صورت انجام می‌دهید، در نتایج مشخص شد که حدود ۶۰ درصد شرکت‌ها تیم داخلی دارند، کمتر از ۴ درصد شرکت‌ها با آژانس‌ها کار می‌کنند، نزدیک به ۱۶ درصد با فریلنسرها همکاری می‌کنند و مابقی نیز فعالیت مشخصی در حوزه سئو ندارند. با توجه به این پاسخ‌ها به‌دنبال راه‌حلی بودیم که در راستای ماموریت وب ۲۴ باشد و به شرکت‌ها در مسیر رشد کمک کند. با خدمات مناگ به‌دنبال این هستیم که تیم‌های داخلی شرکت‌ها بهتر نتیجه بگیرند.

برچسب ها: سئوی سایت
نام:
ایمیل:
* نظر: