کد خبر: ۲۵۲۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
پورابراهیمی در تذکر شفاهی بیان کرد
نماینده مردم کرمان در مجلس با اشاره به مشکلات بازنشستگان صندوق فولاد گفت: متأسفانه تا به امروز ۲۰ هزار میلیارد تومان مطالبات صندوق فولاد از دولت است ولی ۳۰۰ میلیارد تومان منابع برای این موضوع در نظر گرفته شده است.
 محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری خطاب به هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: بازنشستگان صندوق فولاد در حال حاضر 3 ماه است که با مشکلات بسیاری مواجه شده و حقوق خود را دریافت نکردند.

وی خطاب به حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: جنابعالی جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کردید که در آن جلسه مقرر شد، وزیر اقتصاد از طریق خزانه، اعتباری را برای پرداخت حقوق بازنشستگان در نظر بگیرد، اما متأسفانه تا به امروز 20 هزار میلیارد تومان مطالبات صندوق فولاد از دولت است ولی 300 میلیارد تومان منابع برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: تنها 15 هزار نفر از بازنشستگان صندوق فولاد در کرمان دارای مشکل هستند و ما نمی‌توانیم روزانه پاسخگوی هزاران بازنشسته باشیم لذا تقاضا دارم مصوبات آن جلسه را اجرایی کنید چراکه در حال حاضر 90 نماینده مجلس موضوع حقوق بازنشستگان فولاد را پیگیری می‌کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
0
ه نام خدا
با سلام و احترام
من از اصفهان خدمتتان اين ايميل را ارسال ميكنم ما از بازنشستگان ذوب اهن اصفهان هستيم .امروز 7 دي است و هنوز حقوق ابان مارا نداده اند.. . شما تصور كن يك بازنشسته حقوق و مستمري ناچيز خود را با 3 ماه تاخير بگيرد چه وضعيتي پيدا ميكند . ما 30 سال در ذوب اهن اصفهان در ان محيط الوده كار كرديم و استخدام دولت بوده ايم اما حالا ما را فراموش كرده اند ... هر هفته جلوي وزارت اقتصاد و يا دفتر اقاي نوبخت ميايستيم اما هيچ توجهي به ما نميكنند حتي 2 هفته پيش ما را ازنمازخانه وزارت اقتصاد كه تجمع كرده بوديم با بي احترامي خارج كردند(در همين راستا حجت الاسلام موسوي لارگاني نماينده فلاورجان تذكر كتبي به اقاي طيب نيا داد كه در سايت مجلس هست) از اول امسال نمايندگان اصفهان مثل حجت الاسلام سالك و نيز اقاي پور ابراهيمي نماينده كرمان و اقاياين عليپور و حسيني نمايندگانم مازندران بيش از 100تذكر كتبي و شفاهي در مجلس به اقاي ربيعي وزير رفاه و نوبخت و طيب نيا داده اند اما هيچ اثري نداشته. .. اگر در اينترنت كلمه بازنشستگان فولاد را جستجو كنيد يا در سايت مجلس متوجه ميشويد...
خواهشا شمار ار به امام حسين (عليه السلام ) قسم ميدهم اين خبر را منعكس كنيد در صفحه اصلي سايتتان و اگر ممكن است پيگيري مختصري فرماييد. در اين دولت واقعا هيچ پاسخگويي براي مانيست و اصلا ما فراموش شدگانيم... خواهشا قسمتان ميدهم به امام رضاي رئوف (عليه السلام ) ايم مطلب را انعكاس دهيد و لااقل شما حرف دل يك بازنشسته را فرياد بزنيد..
تازه معاون بانك مركزي اقاي اكرمي هم جلوي حقوق مارا گرفته است انگار سر سفره پدرش نان نخورده..
در اين گراني و تورم با زن و بچه و داماد وو عروس ابروي مارا اين دولت برده اميدوارم خدا ...
نام:
ایمیل:
* نظر: