کد خبر: ۲۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸
نمایشگاه های بین المللی «در و پنجره و صنایع وابسته» و «قیر، آسفالت، تجهیزات و ماشین آلات مربوطه» امروز (جمعه) با مشارکت حدود 570 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
هفتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته، امکان مشارکت 450 شرکت داخلی و خارجی را فراهم ساخته و جدیدترین تولیدات، تجهیزات و خدمات مربوط به صنعت در و پنچره، سیستم های کنترل رفت وآمد و دیگر صنایع مرتبط را به معرض نمایش گذاشته است.
حدود 390 شرکت داخلی در کنار 60 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، چین، اسپانیا، بلغارستان، ایتالیا و امارات متحده عربی در این نماشگاه گرد آمده اند.
در این نمایشگاه پنج گروه اصلی شامل «پروفیل یو پی وی سی، در و پنجره یو پی وی سی، ماشین آلات و تجهیزات، در و پنجره آلومینیومی و یراق آلات، شیشه پنجره و نشریات تخصصی» به صورت تفکیکی، تولیدات خود را به نمایش گذاشته اند.
انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی، ماشین الات و ابزار تولید، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم های تولید رباتیک، سیستم های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم های دربازکن اتوماتیک، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های هوشمند ورود و خروج، سیستم های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن های ساده و تصویری، کرکره های فروشگاهی و صنعتی، دستی و اتوماتیک، انواع یراق آلات و دستگیره در و پنجره، قفل های الکتریکی و ساده، انواع شیشه های مخصوص در و پنجره، سیستم های آب بندی و گیرنده آلودگی های صوتی و دیگر صنایع وابسته در محل نمایشگاه عرضه شده است.
همچنین هفتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و تجهیزات و ماشین آلات وابسته نیز امروز آغاز بکار کرد که در آن بیش از 120 شرکت داخلی و خارجی، جدیدترین تولیدات، صنایع، تجهیزات و خدمات مختلف بخش قیر، آسفالت و عایق ها را به نمایش گذاشته اند.
نزدیک به 10 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برای عرضه انواع قیرهای پلیمری، رنگی، طبیعی، اصلاح شده، صنعتی، جاده ای و صادراتی، عایق سفید، انواع آسفالت های گرم، سرد، رنگی و پلیمری، تجهیزات دانه بندی، جایگزین های نوین آسفالت، تکنولوژی های نانو، مظروف سازی و انواع ماشین آلات سنگ شکن، اختصاص یافته است.
براساس برنامه ریزی، شرکت ها و نمایندگی هایی از کشورهای فرانسه، آلمان، روسیه، ترکیه، چین و سنگاپور در این نمایشگاه در کنار واحد های تولیدی ایرانی حاضر شده اند.
این نمایشگاه ها از امروز تا پنجم بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: