کد خبر: ۲۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.
مدیر توسعه صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) عنوان کرد: باید در نظر داشته باشیم سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران که در اسفندماه امسال برگزار می شود، در دوران پساتحریم برگزار می شود و از این حیث از اهمیت بسیار بالایی نزد فعالان این صنعت برخوردار است.

وی ادامه داد: وزیر صنعت در نامه ای تاکید کرده است که  این رویداد باید به بهترین نحو ممکن انجام شود تا شرکت‌های خودرو ساز از این فرصت استفاده کرده و علاوه بر دستیابی رونق مجدد، فصل تازه ای در صنعت خودرو کشور رقم بخورد.

وی با بیان اینکه حجم تقاضای خودروسازان خارجی برای مذاکره و همکاری با شرکت‌های ایرانی روز به روز در حال افزایش است، افزود: قدر مسلم بحث‌های زیادی در این همایش مطرح می‌شود که توسعه صادرات خودرو و قطعات یکی از این بحث‌های مهم در این همایش خواهد بود.

رئیس اداره توسعه صنایع حمل و نقل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در پایان خاطر نشان کرد: از بین خودروسازان چینی و در کل آسیایی و اروپایی تصور می‌کنم تمایل به همکاری‌های موثر با شرکت های خودروسازی اروپایی بیشتر از گذشته باشد.

سومین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران در ۱۰ و ۱۱ اسفند ماه امسال در سالن اجلاس سران و اولین نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو ایران ۹ تا ۱۲ اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: