کد خبر: ۳۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: 400 میلیارد تومان جرایم دیرکرد صنعت‌گران مستقر در شهرک‌های صنعتی بخشوده شد.
علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم امضای تفاهم‌نامه الحاق پارک و شهرک صنعتی لیا گفت:امسال در راستای حمایت از تولیدات داخلی، جرایم دیرکرد بیش از 400 میلیارد تومان واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مشمول بخشودگی شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور و استان‌ها اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل بخشودگی جرایم از سوی هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی 90 درصد جرایم دیرکرد اسناد معوق واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی مشمول بخشودگی و 10 درصد باقیمانده، یکساله تقسیط می شود.
یزدانی افزود: در بحث تأمین نقدینگی واحدهای تولیدی بیش از 2500 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی با نرخ 14 و 16 درصد تسهیلات به صنعتگران اعطا می‌شود.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران حمایت از تولید، کارآفرینی و اشتغال را از سیاست‌های دولت برشمرد و گفت: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره ایجاد 950 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در سطح کشور گفت: از مردادماه سال 92 تاکنون 7142 واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال116 هزار نفر در سطح شهرک‌های صنعتی کشور به بهره برداری رسیده است و 2430 بنگاه تولیدی غیرفعال با ایجاد اشتغال برای 40 هزار نفردر سطح کشور به چرخه تولید باز گرداننده شده‌اند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نام:
ایمیل:
* نظر: