کد خبر: ۴۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
براساس نظرسنجی مردمی در زمستان سال ۹۵ صورت گرفت؛
حسین فلاح جوشقانی - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم ارتباطات رادیویی خبر از نتایج ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورهای ارایه دهنده ADSL براساس نظرسنجی از ۳۵ هزار کاربر سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) داد.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک حسین فلاح جوشقانی - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم ارتباطات رادیویی خبر از نتایج  ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورهای ارایه دهنده ADSL براساس نظرسنجی از ۳۵ هزار کاربر سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) داد. وی با بیان اینکه این نظرسنجی با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف در بین اپراتورها صورت گرفته ارتقای سطح کیفی و کمی این سرویس¬ها را از نتایج آن دانست.
فلاح جوشقانی ضمن تشریح فرایند نظرسنجی تلفنی از مشترکین اپراتورها و سطح‌بندی آن¬ها به تفکیک استان و انتشار نتایج آن همزمان با روشهای الکترونیکی و پیامکی بر این مساله تاکید کرد که در سال جاری نیز این نظرسنجی¬ها به صورت مستمر ادامه دارد.
وی درباره نحوه رتبه‌بندی اپراتورها اظهار کرد: اپراتورها با توجه به میزان امتیاز رضایت‌مندی کسب شده از مشترکان در پنج سطح دسته‌بندی می‌شوند که براساس آن امتیازهای ۹۰ تا ۱۰۰ سطح یک، ۸۰ تا ۹۰ سطح دو، ۷۰ تا ۸۰ سطح سه، ۶۰ تا ۷۰ سطح چهارم و با کسب ۶۰ امتیاز سطح پنج را کسب می‌کنند.
گفتنی است بر اساس این نظرسنجی صورت گرفته شرکت انتقال داده¬های آسیاتک در ۳۰ استان کشور حایز رتبه¬های اول تا سوم شده است که به تفکیک  در ۳ استان رتبه اول، ۱۳ استان رتبه دوم و ۱۴ استان رتبه سوم را به دست آورده است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر: