کد خبر: ۴۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می کند؛
دكتر سيدي مدیرعامل شهر شرکت شهر آفتاب: همیشه در مقابل تغییرات مقاومت‌هایی وجود دارد اما با وجود همه مشکلات توانستیم در سال جاری استراتژی‌های خود را برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف پیاده‌سازی کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، سیدمحمد سیدی در نشست خبری گفت: چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی لوازم التحریر اداری و تجهیزات مهندسی 20 تا 23 تیرماه از ساعت 10 صبح تا 17 در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب میزبان علاقه‌مندان و متخصصان خواهد بود.
وی افزود: شهر آفتاب ظرف یک سال گذشته تلاش کرده است دوران گذار ابتدای راه را به شکل مناسب سپری کند و به جایگاه اصلی در صنعت نمایشگاهی کشور برسد. بی تردید در این مسیر توجه به استراتژی‌های نمایشگاهی در دستور کار ما قرار داشته است. معتقدیم اگر به موضوع استراتژی‌های نمایشگاهی توجه نشود، مسیر طی شده همراه با مشکلات فراوانی خواهد بود.
مدیرعامل شهر شرکت شهر آفتاب ادامه داد: همیشه در مقابل تغییرات مقاومت‌هایی وجود دارد اما با وجود همه مشکلات توانستیم در سال جاری استراتژی‌های خود را برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف پیاده‌سازی کنیم. امیدواریم در سال جاری نسبت به سال گذشته که نخستین سال فعالیت ما بود بتوانیم تا 2.5 برابر تراکنش‌های نمایشگاهی شهر آفتاب را افزایش دهیم. بی‌تردید در این مسیر یکی از موضوعاتی که به صورت جدی مورد توجه ما قرار دارد، پیاده‌سازی سرفصل‌های جدید نمایشگاهی است، چراکه با تعداد نمایشگاه‌هایی که در دنیا برگزار می‌شود فاصله داریم در حالی که ظرفیت برگزاری بسیاری از آنها در این مجموعه وجود دارد.
سیدی به برگزاری نمایشگاه شهر کتاب برای دومین دوره در مجموعه شهر آفتاب اشاره کرد و افزود: با ارزیابی‌های انجام شده در مجموع شاخص‌ها نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری را شاهد بودیم و شاخص رضایتمندی شهروندان از برگزاری نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: بعد از برگزاری نمایشگاه کتاب، شاهد برگزاری نمایشگاه AMB بودیم که به موضوع برندسازی در صنعت نمایشگاهی ارتباط نزدیک داشت، لذا این فضا ایجاد شد که ما در آینده با کشور آلمان در سایر نقاط دنیا نمایشگاه‌هایی به صورت مشترک برگزار کنیم.
در ادامه آقاي داود خليلي مديريت شركت نما گسترآدنيس و برگزار كننده نمايشگاه نيز گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 5000 متر مربع با حضور 40 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی از کشورهایی همچون هند، چین و روسیه برگزار خواهد شد. در این دوره 15 برند جهانی به صورت نمایندگی غرفه خواهند داشت که بسیاری از آنها برای اولین بار در نمایشگاه‌های ایران حضور پیدا می‌کنند.
وی ايجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت لوازم‌التحریر را از نوآوری‌های چهارمین دوره نمایشگاه خواند و افزود: با توجه به اینکه لوازم‌التحریر جذابیت‌های بسیاری در کشورمان دارد اما متاسفانه مغفول مانده و امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه که کاملا به صورت تخصصی و تجاری برگزار می‌شود و در آن فروش لوازم‌التحریر نخواهیم داشت و تنها به عقد قرارداد و مشتری‌های کلان پرداخته خواهد شد، بتوانیم گام موثری در توجه به این صنعت وايجاد نماد و سمبل هاي ملي برداريم .

نام:
ایمیل:
* نظر: