کد خبر: ۴۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
دبیر کمیته طرح و برنامه سندیکای آسانسور و بله برقی گفت: سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی با ایجاد 600هزار شغل توانسته نقش مهمی در اشتغال زایی داشته باشد.
علیرضا یوسفی دبیر کمیته طرح و برنامه سندیکای آسانسور و بله برقی در حاشیه ششمین نمایشگاه تخصصی صنایع آسانسور و پله برقی گفت: نمایشگاه فوق با 150 مشارکت کننده و 10هزار متر مربع فضا و 12 مشارکت کننده خارجی افتتاح شد.
وی ادامه داد: نمایشگاه تخصصی صنایع آسانسور و پله برقی با نظارت انجمن تولیدکنندگان و سندیکا امید است پل ارتباطی موثری بین خریداران و تولیدکنندگان باشد.
یوسفی با اشاره به این که نمایشگاه بستر مناسبی برای حذف واسطه بین عرضه کنندگان و خریداران است گفت:تولیدکنندگان میتوانند در این فضا دستاوردهای روز خود را عرضه کنند.
وی تفاوت این نمایشگاه را حضور پررنگ تولیدکنندگان ارزیابی کرد و تصریح کرد:سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی تشکل فرااستانی است که 1400 عضو دارد توانسته 600هزار شغل ایجاد کند.
دبیر کمیته طرح و برنامه سندیکای آسانسور و بله برقی ادامه داد: نصاب و تعمیرکار آسانسور به نصب، راه اندازی، نگهداری و تعمیر انواع آسانسورها می پردازند. امروزه این صنعت شکل تخصصی به خود گرفته است و افرادی که به آن وارد می شوند، باید آموزش های لازم را ببینند.
وی گفت:بر اساس تصمیمات مقرر شد در نمایشگاه بین المللی تا نسبت به ساماندهی نصاب ها و همچنین ثبت نام از آنان از طریق شرکتهای عضو سندیکای صنعت آسانسور و پله برقی و صنایع وابسته که دارای پروانه طراحی و مونتاژ هستند انچام گیرد.
وی گفت: هرچه نصاب و تعمیرکار آسانسور از دانش و تجربه بیشتری برخوردار باشد، نصب و تعمیر آسانسور با ایمنی و اطمینان بیشتری انجام می شود. امروزه به صورت مداوم آسانسورهای جدید و مدرن به بازار عرضه می شود که نصاب و تعمیرکار آسانسور باید خود را به روز کرده و با آنها آشنا باشد. از آنجا که قطعات آسانسور به صورت مجزا به ساختمان آورده و در آنجا به هم وصل می شوند، نصاب آسانسور باید از توان بدنی خوبی برای حمل و اتصال این قطعات برخوردار باشد. همچنین نباید از ارتفاع بترسد.
گفتنی است: نمایشگاه بین المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته تهران 96 ششمین دوره، در تاریخ 19 الی 22 تیرماه 96 در حال برگزاری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: