کد خبر: ۵۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
تهران برای دومین سال پیاپی میزبان نمایشگاه تجاری چین با عنوان "هفته تجاری چین" است. این رویداد از ۲۸ تا ۳۱ شهریور در مجموعه بزرگ شهر آفتاب تهران برگزار می شود.
برگزاری دومین نمایشگاه هفته تجارت چین در ایرانبه گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین در نشست خبری آقای مهندس کیان معتمدی مدیرعامل شرکت نوژن راد که عهد دار سرپرستى کمیته برگزارکننده این رویداد می باشد به همراه خانم میشل مریک نماینده و مدیر روابط  رویدادهای بین المللی و آقای شان قائم مقام شرکت MIE  گروپ حضور داشتند به تشریح برگزاری این نمایشگاه پرداخته اند که در این راستا با اهداف چشم انداز تقویت روابط تهران - پکن با بازگشت هفته تجاری چین آقای معتمدی بیان نمود.
تهران برای دومین سال پیاپی میزبان نمایشگاه تجاری چین با عنوان "هفته تجاری چین" است. این رویداد از ۲۸ تا ۳۱ شهریور در مجموعه بزرگ شهر آفتاب تهران برگزار می شود. بیش از ۲۰۰ شرکت و سرمایه گذار تر از اول چینی محصولات و دست آوردهای خود را در حوزه های متنوعی از صنعت از جمله مواد و ماشین آلات ساخت و تولید پیشرفته، وسائل الکترونیک خانگی، پوشاک و نساجی، طراحی داخلی، مهندسی شیمی، قطعات خودرو، انرژی و روشنایی، وسائل الکترونیک هوشمند، چاپ، بسته بندی، پلاستیک، و بهداشت و درمان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد. با وجود گذشت تنها دو سال از تاریخ افتتاح، مجموعه شهر آفتاب تهران میزبان رویدادهای بین المللی زیادی از جمله نمایشگاه کتاب، iFarm ،AMB Iran، و ششمین نمایشگاه لوله و اتصالات و ماشینآلات و تجهیزات وابسته بوده است. افتتاح ایستگاه متر و شهر آفتاب، که بزرگترین ایستگاه قطار شهری در خاور میانه است، دسترسی به این مجموعه بزرگ را آسان تر کرده است.
شرکت نوژن راد مسئوليت سرپرستى کمیته برگزارکننده این رویداد، که اتاق بازرگانی خارجی چین عضوی از آن است، رابر عهده دارد. در خلال مراسم اعلان به شروع به کار نمایشگاه هفته تجاری چین، مدیر عامل شرکت نوژن راد آقای کیان معتمدی خاطر نشان کرد: "ایران به عنوان قطب منطقه ای تجارت و مبادلات مالی در خاور میانه شناخته شده و بسیاری از شرکت های بزرگ دفاتر منطقه ای و قاره ای خود را در پایتخت این کشور، تهران، تاسیس کرده اند. چین از دیرباز رابطه تجاری بسیار خوبی با ایران داشته است و هم اکنون ۴۹ درصد واردات ایران از کشور چین انجام می پذیرد. لذا بدیهی است که ما در شرکت نوژن راد از تولید کنندگان چینی دعوت کنیم تا با حضور خود در ایران در راستای هر چه بیشتر شدن روابط اقتصادی، تجاری، و فرهنگی بین دو کشور گام بردارند." این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای شرکت ها و کارآفرینان چینی فراهم می کند تا با همتایان ایرانی خود دیدار داشته و در خصوص توسعه روابط تجاری و بازرگانی و همین طور آشنایی با جامعه تجاری منطقه در حوزه های مختلف به بحث و تبادل نظر بپردازند. برگزاری نمایشگاه هفته تجاری چین برای بار دوم در ایران مؤید وجود شراکتی عمیق بین ایران و چین بوده و تقویت روابط تجاری بینا صنایع مختلف دو کشور را تسهیل می سازد. اداره گمرک چین اخیراً اعلام کرده است که در نیمه نخست سال ۷ - ۲ میلادی حجم مبادلات تجاری ایران و چین ۳۱ درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است. در طی سفر رئیس جمهور چین آقای ژیژین پینگ به ایران در سال گذشته، دو طرف به توافق رسیدند تا مبادلات تجاری بین دو کشور را تا ه ه ۶ میلیارد دلار افزایش دهند. در بخش دیگری از سخنان خود، آقای کیان معتمدی ابراز خرسندی کرد از این که مجموعه تحت نظر ایشان بستری را فراهم نموده که در آن شرکت های چینی و صنایع ایرانی که به دنبال محصولات و خدمات از چین هستند بتوانند در راستای ایجاد روابط هر چه مستحکم تر گام بردارند. در طی نمایشگاه هفته تجاری چین، کارآفرینان ایرانی این فرمست را خواهند داشت تا با شرکت در سمینارهای جانبی با این ببینی خود آشنا شده و به اطلاعات بسیار مفید و کاربردی دست یابند. همچنین در طی تمامی روزهای نمایشگاه برنامه ای مجزا برای صنعتگران ایرانی و چینی تدارک دیده شده تا در فضایی اختصاصی بتوانند در جلسات B2B شرکت کرده و به دور از هیاهوی موجود در فضای اصلی نمایشگاه بتوانند با شرکای احتمالی خود دیدار و گفتگو داشته باشند. برای شرکت رایگان در این نمایشگاه در اینجا می توانید ثبت نام کنید:   www.iranchinafair.com

نام:
ایمیل:
* نظر: