کد خبر: ۵۴۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
نمایشگاه بین المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها با عنوان تجاری امتک برای هفتمین سال متوالی با ۱۵ هزار متر فضای مفید در پایتخت کلید خواهد خورد.
نمایشگاه صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک ها آغاز به کار می کند

به گفته مدیر اجرایی امتک، این رویداد با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت فعال داخلی و خارجی در زمینه تولید ماشین آلات و دستگاه های تفریحی در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

سعید رسا همچنین افزود: این رویداد نسبت به دوره گذشته حدود ۱۵ درصد رشد کمی و کیفی داشته و کشورهایی چون آلمان، ترکیه، هند، چین، ایتالیا و… دستاوردهای خود را به ایران آورده اند.

وی با اشاره به حضور ۷ هیات تجاری در ایران در زمان برگزاری نمایشگاه صنعت تفریحات نیز اظهار داشت: نمایندگانی از هند، نیجریه، پاکستان، چین، افغانستان، عراق و عمان نیز در این رویداد حضور خواهند داشت تا از نزدیک با دستاوردهای صنعتی کشورمان آشنا شوند.

کارشناس صنعت نمایشگاهی تصریح کرد: ارائه دستاوردهای مربوط به فناوری های روز در حوزه صنعت تفریحات، گسترش تعامل با سایر کشورها و نیز رقابت با شرکت‌های مشابه در سطح جهان و کمک به تقویت توان ساخت داخلی از طریق تبادل اطلاعات فنی از جمله مهم‌ترین اهداف نمایشگاه صنعت تفریحات است.

مدیر اجرایی امتک در ادامه گفت: آشنایی صنعتگران صنعت تفریحات و شهربازی به دستاوردهای نوین صنعت و عقد قراردادهای بازرگانی در زمینه مبادله کالا، خدمات و اطلاعات فنی در کنار توسعه اشتغال در عرصه صنعت تفریحات و همچنین استفاده از حضور تاجران و صنعتگران بین‌المللی از سراسر جهان در نمایشگاه برای کمک به توسعه صادرات تولیدات داخلی از دیگر اهداف امتک ۲۰۱۷ است.
نام:
ایمیل:
* نظر: