کد خبر: ۵۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
ایرانسل برای پنجمین سال متوالی تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.
تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل رسید

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان برای پنجمین سال متوالی ایرانسل رضایت‌مندی بیش از 90 درصد مشترکان را به دست آورده و تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده است.

از شرایط دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان می‌توان به مواردی چون کسب امتیازهای شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، رضایت‌مندی مشتریان، شاخص‌های مربوط به کیفیت کالا و خدمات، رعایت قیمت‌ها، توزیع و خدمات پس از فروش اشاره کرد. همچنین از شرایط دریافت تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان نیز می‌توان به کسب امتیازهایی نظیر امتیاز شاخص‌های ارزیابی و سنجش واحدهای تولیدی، دریافت گواهینامه حداقل در 2 سال متوالی یا 3 سال غیرمتوالی، کسب حداقل 90 امتیاز در مجموع امتیازهای اعطای گواهینامه و وجود گسترده توزیع کالا یا خدمات و نمایندگی در حداقل 20 استان کشور اعلام شده است.

برای دریافت این تندیس و گواهینامه بیش از 800 شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

هفدهمین دوره اعطای گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت صبح امروز، چهارشنبه 9 اسفندماه 96 در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

این تندیس بر اساس مفاد آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل و به استناد مصوبه شورای سیاست‌گذاری مستقر در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: