کد خبر: ۸۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
مراسم آغاز به کار ششمین نمایشگاه بین‌المللی چرم، کیف، کفش و صنایع وابسته امروز 29 مهرماه 98 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی ایران مراسم نیوز، نمایشگاه بین‌المللی اپکس 98 با حضور مهدی صادقی‌نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، ولی ملکی، سخنگو و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و بهمن حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی ج.ا.ایران و جمع کثیری از مقامات، مدعوین و رسانه‌ها در محل نمایشگاه افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از حضور۱۶۴ شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی کیف ، کفش چرم و صنایع وابسته خبر داد.
بهمن حسین زاده در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته گفت: این نمایشگاه در ۱۴ هزار متر مربع برپا شده است و چهار سالن نمایشگاه میزبان غرفه های مرتبط با ششمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته است .
وی به برگزاری همزمان این نمایشگاه با روز ملی صادرات اشاره کرد و گفت: فضای مناسبی در این رویداد در اختیار تولید کنندگان داخلی کیف، کفش و چرم قرار گرفته تا بتوانند میزان صادرات کالاهای خود به کشورهای خارجی را افزایش دهند و بتوانند نقش صنعت چرم در صادرات غیر نفتی را پررنگ تر کنند.
حسین زاده در پایان با یادآوری درخشش فعالان این حوزه در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت چرم و کفش در روسیه که شهریورماه برگزار شد، اظهار داشت: حضور در نمایشگاه های خارجی این چنین فرصت ویژه ای برای فعالان صنعت چرم کشوررا فراهم می کند تا حجم صادرات این صنعت را افزایش دهند.
این نمایشگاه که از 29 مهرماه آغاز شده و تا دوم آبان ماه ادامه دارد با حضور 183 شرکت از مجموع شرکت های داخلی، خارجی، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ‌ها همراه است.
ساعت بازدید نمایشگاه از 9 صبح تا 17 بعدازظهر تعیین شده و بازدید برای عموم آزاد است.

نام:
ایمیل:
* نظر: