کد خبر: ۹۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
دبیرخانه ایران جابکس اعلام کرد، با توجه به شروع پیش ثبت نام شرکت در سومین دوره نمایشگاه بین المللی کار ایران (Iran Jobex) و تصمیم به ارائه فضای نمایشگاهی رایگان به شرکت کنندگانی که استخدام نیرو خواهند داشت، در اولین فرصت نسبت به تکمیل و ارسال فرم پیش ثبت نام اقدام نمایید.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین، با توجه به محدودیت سالن ها و اولویت های ثبت نامی، شرکت کنندگان هرچه سریعتر به آدرس سایت ذیل مراجعه و ثبت نام نمایند:
http://www.iranjobex.com/form/main?id=10
متن فرم پیش ثبت نام درخواست غرفه ایران جابکس به شرح ذیل است:
از ابراز علاقه شما به شرکت در سومین دوره نمایشگاه بین المللی کار ایران (ایران جابکس) خرسند و سپاسگزاریم. به منظور حمایت از سازمانها و شرکتهایی که اقدام به جذب نیرو میکنند و تمایل دارند با حضور در نمایشگاه بین المللی کار ایران فرصت های شغلی خود را ارائه نمایند، مرکز کار ایران تصمیم گرفته است فضای نمایشگاهی (غرفه) مورد نیاز این شرکتها و سازمانها را به صورت رایگان در اختیار ایشان قرار دهد. لذا در صورتی که تمایل دارید در نمایشگاه بین المللی کار ایران استخدام نیرو داشته باشید، فرم پیش ثبت نام زیر را تکمیل و ارسال نمایید تا دبیرخانه نمایشگاه با توجه به ظرفیت سالنها نسبت به ارائه غرفه رایگان اقدام نماید.
نکته 1: توجه به محدودیت سالنها، اولویت دریافت غرفه رایگان با شرکت کنندگانی است که زودتر نسبت به تکمیل و ارسال فرم زیر اقدام نموده و توسط دبیرخانه پیش ثبت نام ایشان مورد تایید قرار گرفته باشد.
نکته 2: فرصت ثبت نام و دریافت غرفه رایگان در نمایشگاه کار ایران، تا تاریخ اول اسفند 1398 می باشد و بعد از آن در صورت وجود فضای خالی در سالنهای تحت پوشش، هزینه ارائه غرفه ها براساس تعرفه رسمی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و سازمان توسعه تحارت از شرکت کنندگان دریافت خواهد شد.
فرم زیر صرفا پیش ثبت نام بوده و برای ثبت نام نهایی باید نسبت به تکمیل فرم های نمایشگاهی پس از تایید دبیرخانه اقدام نمایید.
همچنین سالنهای تحت پوشش سومین نمایشگاه ایران جابکس به این شرح است:
سالن 44 A (خلیج فارس 1)
سالن 44 B ( خلیج فارس 2)
سالن 40
سالن 40 A
سالن 43
همچنین برنامه های افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه در سالن کنفرانس طبقه سوم سالن خلیج فارس برگزار خواهد شد.
نکته: با توجه به برگزاری همزمان اولین جشنواره بین المللی فیلم و عکس کار و مشاغل ایران، برنامه های این رویداد در حین برگزاری نمایشگاه به صورت ویژه برگزار می شود.
با توجه به موارد فوق خواهشمندیم به منظور مدیریت بهینه غرفه بندی و تخصیص فضای بهتر، فرم زیر را به صورت کامل، تکمیل نمایید.
پس از تکمیل این فرم دبیرخانه نمایشگاه با شما تماس خواهد گرفت و بنا به نیاز و اولویت های سازمان شما و فضاهای باقی مانده، جانمایی انجام می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: