کد خبر: ۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
شرکت ایتالیایی خط تولید و طراحی ماشین آلات کارخانه‎های فولاد و ذوب آهن را در چابهار راه اندازی می‎کند.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر؛مدیر عامل شرکت دانیلی ایتالیا که با هدف آشنایی با ظرفیت های منطقه آزاد چابهار و برای سرمایه گذاری در بخش طراحی و تولید ماشین آلات کارخانجات ذوب آهن و فولاد به این شهرستان سفر کرده است گفت : با توجه به فرصت طلایی در این منطقه،به زودی خط تولید این کارخانه در منطقه آزاد چابهار راه اندازی می شود.

آرماندوکونزاتی سابقه این شرکت را یک قرن اعلام کرد و افزود: با توجه به حضور 20 ساله در ایران و سرمایه گذاری در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات کارخانجات ذوب آهن و فولاد ، امیدواریم با شروع به کار این کارخانه در چابهار ، شاهد توسعه منطقه باشیم.

وی،نگاه شرکت دانیلی برای بهبود اقتصادی کشور ایران در زمینه فولاد را مثبت دانست و گفت: باید از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در زمینه صنعت فولاد ایران به نحو شایسته ای استفاده کرد.

معاون سرمایه گذاری و اقتصادی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، با اشاره به سفر و بازدید مدیرعامل شرکت ایتالیایی دانیلی از منطقه آزاد چابهار گفت: منطقه آزاد چابهار فرصت بسیار طلایی برای سرمایه گذاری در بخش طراحی و تولید ماشین آلات کارخانجات ذوب آهن و فولاد است.

انصاری آذربایجانی افزود:حضور هاب سوم پتروشیمی، هاب سوم خودروسازی و راه اندازی کارخانه های فولادی و معدنی در چابهار، فرصت‎های مناسبی را برای ایجاد زنجیره لازم در زمینه این صنایع بزرگ و حتی تولید لوازم و ابزارآلات مورد نظر در این منطقه فراهم کرده است که این فرصتها در حال حاضر از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی شناسایی و مطرح می شود.

وی با اشاره به مزیت های منحصر به فرد این منطقه از آمادگی سازمان برای در اختیار قرار دادن هرگونه امکانات به سرمایه گذاران خارجی و داخلی خبر داد و گفت: شرکت دانیلی ایتالیایی یکی از سه شرکت بزرگ طراحی و تولید ماشین آلات کارخانجات فولاد و ذوب آهن در جهان است و امیدواریم در اشتغال، تجارت و توسعه منطقه به خوبی ایفای نقش کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: خط تولید ، فولاد ، چابهار
نام:
ایمیل:
* نظر: