به گزارش همشهری آنلاین، رضا واحدیفر با بیان اینکه نیروی انسانی پس از بازنگری پلاکهای مخدوش اطلاعات خودرو را به مرحله بعد ارجاع میدهد، گفت: با توجه به مشکلی که در تامین نیروی انسانی وجود داشت از ۱۶ تا ۱۹ بهمنماه بحث بروزرسانی اطلاعات با اختلال مواجه شد.
او با اشاره به اینکه با پیگیری همکارانم این مشکل حل شد و از ۱۹ دیماه سرعت چکاپراتوری اطلاعات بیشتر شد، اظهار کرد: دوستانمان توانستند تا ۵۰ درصد اطلاعات را بهروزرسانی کنند اما این ۵۰ درصد اطلاعات که به سمت سیستم تهیه صورتحساب ارجاع داده شد، موجب ازدحام شد چرا که ما در حالت عادی هر شب ارسال تراکنش همان روز را انجام میدهیم و وقتی چک اطلاعات گذشته سرعت گرفت این عملیات مباحث فنی ما را با محدودیت مواجه کرد.
واحدی فر با بیان اینکه مشکل رزرو طرح ترافیک به دلیل کمبود نیروی انسانی بود، گفت: اگر اطلاعات خودروها به صورت کامل پردازش نشود صدور صورتحساب مبهم خواهد بود و به همین دلیل سعی کردیم هرچه سریعتر مشکل نیروی انسانی را مرتفع کنیم.
او در پاسخ به سوالی مبنی بر بروز اختلال موقتی در سامانه تهران من اظهار کرد: از روز یکشنبه سامانه فعال است و اینگونه نیست که به طور کامل مختل باشد.
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با بیان اینکه روزانه حدود دو میلیون ثبت پلاک انجام میشود که ۳۰ درصد این اطلاعات باید به صورت دستی چک شود، تصریح کرد: حجم زیادی از اطلاعات توسط نیروی انسانی کنترل میشود.
به گزارش ایسنا، واحدیفر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در این مدت اختلال در سامانه تهران من موجب بروز ضرر به برخی شهروندان شد، اظهار کرد: قطعا رضایت شهروندان را به دست میآوریم و این اختلال را جبران میکنیم اما از آنجایی که من باید از معاونتهای مختلف استعلام چگونگی جبران را بگیرم فعلا در این خصوص اظهارنظری نمیکنم.