کد خبر: ۱۰۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور از واریز بسته حمایتی جهت جبران آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا برای سه میلیون نفر از جمعیت کشور خبر داد.

ن به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی قمصریاسخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور از واریز بسته حمایتی جهت جبران آسیب های ناشی از شیوع ویروس کرونا برای سه میلیون نفر از جمعیت کشور خبر داد.

 قمصریان در گفتگو با برنامه «روی خط اقتصاد» رادیو اقتصاد افزود: با شیوع بیماری کرونا آثار اقتصادی برای معیشت افرادی که در شرایط پایین اقتصادی قرار دارند، به وجود آمده و دولت در این زمینه تدابیری اتخاذ کرده است.

وی اظهارداشت: براین اساس مقرر شده به اقشار ضعیف و پایین جامعه که فاقد هرگونه درآمدی هستند کمک هایی در قالب بسته های حمایتی به صورت ماهیانه برای مدت چهار ماه پرداخت شود.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: بسته حمایتی مزبور جهت چهار ماه اسفند امسال تا سه ماهه بهار ۹۹ با توجه به تعداد خانوار از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان امشب پرداخت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه پایگاه های اطلاعاتی کشور مطلوب بوده و ضریب خطای آنها در برخی حوزه ها ناچیز است، گفت: پایگاه رفاه ایرانیان و برخی پایگاه های اطلاعاتی مرتبط که به صورت تقاطعی عمل می کنند دارای اطلاعات کاملی هستند.

قمصریان در پایان یادآور شد: بسته حمایتی مورد نظر شامل کسانی می شود که مستخدم دولت و بخش خصوصی نیستند وهیچ گونه حق بیمه ای برای آنها در بخش دولتی و بخش خصوصی پرداخت نمی شود.

انتهای پیام/
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار