کد خبر: ۱۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۹
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احداث نیروگاه جدید ۳۰۰۰ مگاواتی در تبریز به منظور صادرات به کشورهای همجوار خبر داد.
به گزارش تجارت آنلاین و به نقل از مهر، علیرضا منادی شامگاه دوشنبه با حضور در جلسه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی از احداث نیروگاه جدید ۳۰۰۰ مگاواتی در تبریز خبر داد و گفت: با احداث این نیروگاه ما توان صادرات برق به خارج از کشور و استان های مجاور را خواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه ۲۸۰ رشته به سیستم آموزشی دانشگاه آزاد استان در سال جاری اضافه شده است، افزود: درقبال این افزایش رشته تعداد ۳۳ هزار و ۶۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل می شوند که از این تعداد، ۲۰هزار و ۱۶۰ نفر جزو توریست های تحصیلی از اقصی نقاط کشور هستند.
 
منادی با اشاره به اینکه توریست های تحصیلی در مدت اقامت در استان مشغول به تحصیل می شوند، ابراز داشت: ۱۳هزار دانشجوی بومی استان نیز با این افزایش رشته از استان خارج نمی شوند و در استان می مانند.
 
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار کامل به بزرگراه تبریز – سهند در سال آینده خبر داد و گفت: همچنین دانشگاه آزاد بین المللی نیز در اواسط سال آینده در شهرستان اسکو تاسیس می شود.
 
منادی با بیان اینکه دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد در تبریز تاسیس می شود، گفت: این موضوع باعث خواهد شد تا دانشجویان استان برای یادگیری علم دندانپزشکی به خارج از کشور نروند و همچنین باعث جذب دانشجویان سایر استان ها نیز می شود.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احداث بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی در خیابان استاد شهریار خبر داد و اظهار داشت: این بیمارستان ۱۴۰ تختخوابی است و با تمام امکانات برای ارائه خدمات به مردم استان و گردشگران سلامت آماده خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار