کد خبر: ۱۰۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
گروه استان‌ها_ کرمان _ فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 5 نفر از عاملان تیر اندازی و اراذل و اوباش سابقه دار استان قزوین در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان خبر داد.
 

سردار"عبدالرضا ناظری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح شکاری که به مجروح شدن 5 نفر از شهروندان استان قزوین و نیز متواری شدن عاملان این تیراندازی منجر شد، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی کل کشور  قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در همین راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی استان کرمان با اطلاع از ورود 5 نفر از عاملان اصلی این نزاع که در پوشش مسافر به استان وارد شده و در هتل جهانگردی کرمان اقامت کرده بودند، پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی، متهمان را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان این پرونده همگی سابقه دار و از اراذل و اوباش استان قزوین بودند، تصریح کرد: 2 نفر از متهمان دارای 17 سابقه از جمله تیراندازی ایذایی، ضرب و جرح، سرقت و سلب آسایش عمومی، نزاع و درگیری فردی و جمعی، قدرت نمایی با سلاح سرد و... را در پرونده خود ثبت کرده اند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه هتل جهانگردی به علت عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا به دلیل پذیرش مسافر پلمب شد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان تاکید کرد: پلیس ایجاد ناامنی و اختلال در روند زندگی مردم را برنمی تابد و مقتدرانه با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می کند.*


انتهای خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار